مسعود کیمیایی قصد دارد نقاشی‌های خود را در نمایشگاهی در معرض دید تماشاگران قرار دهد. این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۰ تیر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای آثار این هنرمند می‌توانند به گالری هنر آریانا به نشانی الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره ۹ مراجعه کنند.

 

گالری گویا از ۱۷ تیر تا ۶ مردادماه میزبان آثار خوشنویسی جلیل رسولی، چهره ماندگار خوشنویسی می‌شود. رسولی درباره مضمون آثاری که به نمایش درخواهد آمد، توضیح داد: «من خوشنویسی را یاد گرفتم تا بتوانم اعتقادات خودم را خوب بنویسم؛ چون آدم باید آنچه را خودش دوست دارد بنویسد نه آنچه دیگران می‌خواهند.  تعدادی از آثارم درباره حضرت علی علیه السلام است و از اشعار حافظ نیز استفاده کرده‌ام. این کار‌ها با قلم نی نوشته شده و پس از پایان کار هیچ تغییری در آن‌ها ایجاد نشده است.»

 

لیلی رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جدیدترین تجربه بازیگری خود بر صحنه تئاتر با نمایش «پدر» به طراحی و کارگردانی آروند دشت‌آرای روی صحنه می‌رود. این اولین تجربه همکاری رشیدی و دشت‌آرای در عرصه تئاتر است. رضا کیانیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد. «پدر» نوشته فلوریان زلر جدیدترین کار کمپانی فیلم و هنرهای اجرایی «ویرگول» است.

 

نمایشگاه نقاشی‌های الهام قربانی شاد با عنوان «خیلی دور، گاهی نزدیک» جمعه ۱۷ تیرماه در گالری گویه افتتاح می‌شود. «خیلی دور، گاهی نزدیک» سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند شامل ۱۶ اثر است و در آن با نگاه به طبیعت، در مرز منظره‌نگاری و نقاشی آبستره حرکت می‌کند. این نمایشگاه که شامل ۱۶ اثر است جمعه ۱۷تیرماه ساعت ۶ تا ۹ عصر در گالری گویه افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۲۷تیر ادامه خواهد داشت.