کیومرث مرادی که آخرین حضورش در تئاتر به کارگردانی نمایش «مرغ دریایی من» به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد، بعد از سه سال دوری از صحنه، قرار است نمایش «مانش» را روی صحنه ببرد. مرادی نمایش «مانش» را براساس نمایشنامه‌ «اهالی کاله» نوشته پیام لاریان کارگردانی می‌کند و قصد دارد اجرای آن را از نیمه تیرماه در پردیس تئاتر «شهرزاد» شروع کند. وی تاکنون نمایش‌هایی چون شکلک، افسون معبد سوخته، خواب در فنجان خالی، نامه‌هایی از خاور میانه و مرغ دریایی من را کارگردانی کرده است.

 

«کوارتت کاسته» از مجموعه‌های شناخته‌شده و پرمخاطب موسیقی کشورمان در تازه‌ترین فعالیت خود روز دوشنبه بیستم تیرماه کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد. در این کنسرت که ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود، احسان صدیق نوازنده گیتار الکتریک، مازیار یونسی نوازنده پیانو، سهیل پیغمبری نوازنده کلارینت باس و ساکسفون سوپرانو و روزبه فدوی نوازنده درامز در قالب «کوارتت کاسته» قطعاتی را اجرا می‌کنند.

 

سومین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» با محور رمان «ریشه‌ها»، ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود. این مسابقه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای شرکت در سومین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت ثبت‌نام کنند.