فیلمبرداری فیلم سینمایی «بخارست» در تهران آغاز شده و قرار است بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، حسین یاری، امیرحسین آرمان و هادی کاظمی برای این فیلم جلوی دوربین بروند. این فیلم به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی جدید‌ترین محصول نبراس پیکچرز در ژانر کمدی اجتماعی است.

   

قطر به عنوان مهمان ویژه در سی‌‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. وزیر فرهنگ قطر، رئیس نمایشگاه کتاب دوحه و جمعی از نویسندگان شاخص و ناشران مطرح قطر به همین مناسبت به ایران می‌‌‌آیند و جلسات تبادل‌نظر و همفکری میان نویسندگان و ناشران ایرانی و قطری برگزار می‌شود.

   

 شورای پروانه نمایش فیلم‌‌‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌‌‌های «علفزار» به تهیه‌‌‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی و «هناس» به تهیه‌‌‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی موافقت کرد.

   

 همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس، گروه موسیقی «لیان بوشهر» متشکل از محسن شریفیان، آکا صفوی، امین سلیمیان، مرتضی پالیزدان، فرزاد خسروی و محسن قدرتی در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی-هنری ایرانی در کوالالامپور مالزی به اجرای قطعه ویژه‌‌‌ای به همین مناسبت پرداخت.