نوبت اتهام‌‌‌های جنسی به کمدین فقید رسید

«امی زیرینگ» و «کربی دیک» که پیش از این فیلم «وودی آلن در مقابل فارو» را نیز ساخته‌‌‌اند از طریق انجام مجموعه‌‌‌ای از مصاحبه‌‌‌ها به بررسی تاریخ طولانی سوءاستفاده اخلاقی در هالیوود پرداخته‌‌‌اند و متوجه شدند تعداد زیادی از اتهامات متوجه «جری لوئیس» است، کمدین مطرحی که در سال ۲۰۱۷ و در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

«کارن شارپ» که اکنون ۸۷ ساله است فاش کرده در سال ۱۹۶۴ مورد تعرض فیزیکی از سوی «جری لوئیس» قرار گرفته و پس از امتناع او از انجام این کار، «لوئیس» نه‌تنها دیگر با او تمرین نکرده بلکه کل تیم سازنده فیلم شامل کارگردان و دستیار کارگردان را نیز از صحبت کردن با او منع کرده است.  «هوپ هالیدی» ۹۱ ساله نیز با اشاره به اینکه از ۱۳ سالگی «جری لوئیس» را می‌‌‌شناخته، عنوان کرده در اوایل دهه سوم زندگی‌‌‌اش مورد آزار و اذیت جنسی از سوی «لوئیس» قرار گرفته و پس از آن تا مدت‌‌‌ها دچار افسردگی شده است.

جری سباستین لوئیس هنرپیشه، کمدین، تهیه‌‌‌کننده، نویسنده و کارگردان سرشناس آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۷ درگذشت. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌‌‌های کمدی در دهه‌‌‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی و ژست‌‌‌های بامزه و بنیاد خیریه‌‌‌اش مشهور بود.