«نوکر شیطان» نوشته رسول بانگین و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی وزوائی از چهاردهم آذر ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان «نوکر شیطان» آمده است: دوستی، رفاقت، درگیری، خاطرات، خنده، دشمنی و غیرت در قهوه‌خانه‌ای واقع در پایین‌ترین نقطه شهر زندگی عادی را برای تعدادی بچه محل به وجود آورده تا اینکه مردی وارد شده و مدعی آمدنش از جهنم می‌شود و در این راستا اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و.... امیر ‌عبادی، مهدی ‌وزوائی، محمدعلی شانه‌ای، فرزاد ‌سهرابی، هادی فلاح، مهدی ‌لوئیا، سعید سخندانی، مرجان دانشور، فاطمه محمدزاده و مهدی ‌رضایی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 

«جزء از کل» چهارمین نمایشگاه طراحی انفرادی کاویان هازلی در گالری والی برپاست. این نمایشگاه ۱۸ طراحی منتخب این هنرمند را دربرمی‌گیرد. این آثار روی مقوا با راپید اجرا شده و به همراه سه دفتر طراحی به نمایش گذاشته شده است. نمایشگاه «جزء از کل» تا ۱۶ آذر در گالری والی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. گالری والی در میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است.

 

نمایش سیاه‌بازی «رختشورشاه» به کارگردانی علی یدالهی تا ۱۹ آذر در سالن استاد جعفر والی مجموعه تئاتر محراب روی صحنه است. این نمایش نوشته بابک لطفی خواجه پاشا است که توسط فرهاد نقدعلی بازنویسی شده و به روز قبل از تاج‌گذاری احمدشاه می‌پردازد. انسی‌ معزالدوله می‌خواهد با احمد‌شاه ازدواج کند؛ اما شاه فرار می‌کند و به رختشورخانه کاخ پناه می‌برد و در آنجا مخفی می‌شود که خود زمینه‌ساز ماجراهای دیدنی دیگری است.....