فیلم سینمایی کمدی «آینه بغل» به‌ کارگردانی منوچهر هادی امروز سه‌شنبه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این فیلم با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه‌لقا باقری، داستان پسری به نام مرتضی را روایت می‌کند که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را امانتی برمی‌دارد و این، اول دردسرهای این زوج است. این فیلم ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجتبی گلستانی، نویسنده و منتقد ادبی، بر اثر ابتلا به کرونا در ۴۰سالگی از دنیا رفت. مجتبی گلستانی متولد سال ۱۳۶۰ نویسنده، مترجم و پژوهشگر حوزه فلسفه و نقد ادبی، دارای مدرک دکترای فلسفه‌ اخلاق بود. او با رادیو هم همکاری داشت. از او کتاب‌هایی از جمله «واسازی متون جلال آل‌احمد» و «درآمدی تصویری بر اخلاق» منتشر شده است.

فریدون بدره‌ای، مترجم و زبان‌شناس پیشکسوت خبر درگذشتش را تکذیب کرد. وی با اعلام سلامتی‌اش و گلایه از انتشار این خبر گفت: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟! شهرزاد بدره‌ای، دختر این نویسنده و مترجم پیشکسوت نیز اظهار کرد: در ایران خبری پخش شده که می‌خواهیم این خبر را تکذیب کنیم، من در کنار پدر (در آمریکا) هستم و ایشان حال‌شان خوب است.