وی ادامه داد: این گونه واحدهای تولیدی ناظر افتخاری با حق رای شورای سیاست‌گذاری حمایت از حقوق مصرف‌کننده خواهند شد تا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود. رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده، با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای از شرکت‌ها و فقط بر اساس شاخص‌ها اهدا می‌شود، از مردم خواست مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات،رعایت می‌کنند مورد حمایت خود قرار دهند. وی بیان کرد: حمایت مردم از واحدهای تولیدی نمونه، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و باکیفیت را در کشور فراگیر خواهد کرد.

تابش با قدردانی از دست اندرکاران گروه صنعتی و پژوهشی زر اظهار کرد : این مجموعه افزون بر تولید، گام‌های موثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور برداشته و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان در اولویت کاری آن است.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده با اشاره به اینکه ۲ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به کسب تندیس حمایت از مصرف‌کنندگان شده‌اند، اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری حمایت از حقوق مصرف‌کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیارها و بررسی شاخص‌های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز را به ۲ مجموعه زرماکارون و آرد زر اهدا کرد. وی بیان  کرد: نگاه به سلایق مصرف‌کنندگان خارجی و داخلی باید اولویت کاری واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد. مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز اظهار کرد : توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و قیمت‌گذاری و رعایت کیفیت سرلوحه گروه صنعتی و پژوهشی زر قرار گرفته است. حسن امینی گفت: مجموعه زر به‌عنوان صنعتگر متعهد افزون بر تولید با کیفیت و عرضه محصولات ارزان به بازار مصرف، به‌عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به مردم عمل می‌کند. وی همچنین این قول را داد که این مجموعه با تولید محصول با کیفیت و افزایش ظرفیت تولید و کار سیستماتیک و علمی تعامل خوبی با سازمان حمایت و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی داشته باشد.