جواد تقی‌‌‌زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی یک‌سال گذشته در این شرکت اظهار کرد: تامین و پایداری گاز مصرفی برای سوخت زمستانه کشور به میزان ۱۷ میلیون مترمکعب در روز، حاصل چهار عملیات گسترده انجام شده در شرکت آغاجاری بوده است.

تقی‌‌‌زاده همچنین افزایش ظرفیت فرآورشی واحد بهره‌‌‌برداری رامشیر به میزان ۲۰‌هزار بشکه در روز را یکی دیگر از اقدامات شاخص شرکت آغاجاری دانست و افزود: به همین منظور با تلاش کارکنان در بخش‌‌‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌‌‌های موجود در شرکت یک دستگاه تفکیک‌گر همراه با اتصالات خطوط رابط لوله نصب و راه‌‌‌اندازی شد.

راه‌‌‌اندازی تلمبه‌‌‌خانه آزادگان امیدیه معروف به ممزوج از دیگر اقدامات شاخصی بود که مدیرعامل شرکت آغاجاری از راه‌‌‌اندازی آن توسط کارکنان شرکت آغاجاری در مهر سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت آغاجاری با تاکید بر استفاده از تکنولوژی‌‌‌های نوین در حوزه بازرسی فنی و خوردگی فلزات اظهار کرد : عملیات ضخامت‌‌‌سنجی غیرمخرب به روش آلتراسونیک یکی از روش‌هایی بود که برای شناسایی نقاط آسیب‌دیده به میزان بیش از ۲۱۵۱۲ نقطه در خطوط لوله و تجهیزات فرآیندی به کار گرفته شد که نتایج بسیار خوبی در پی داشت.

تقی‌‌‌زاده در ادامه به عملیات احیا و راه‌‌‌اندازی ۲۵ حلقه چاه در میدان رگ سفید با مجموع دبی ۳۵۵۰۰‌هزار بشکه در روز طی دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: طی دوماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت آغاجاری و ستاد مناطق نفت‌‌‌خیز جنوب و با استفاده از امکانات دستگاه فرآورش سیار و دستگاه لوله مغزی سیار تعداد ۲۵ حلقه چاه با دبی ۳۵۵۰۰ بشکه در روز احیا و در مدار تولید قرار گرفته و کار روی ۱۰ حلقه چاه باقی‌مانده همچنان ادامه دارد. تقی‌‌‌زاده افزود: طی این مدت به دلیل استفاده از دستگاه‌‌‌های فرآورش سیار، از سوزاندن بیش از ۳۰هزار بشکه نفت جلوگیری شده و ضمن جلوگیری از هدر‌رفت منابع از آلودگی‌‌‌های زیست محیطی نیز پیشگیری شده است.

وی همچنین گفت: در حوزه مسوولیت‌‌‌های اجتماعی اقدامات خوبی آغاز شد که راه‌‌‌اندازی طرح تکمیل جاده جایزان به امیدیه با اعتبار ۹۴۰ میلیارد ریال و راه‌‌‌اندازی فرودگاه شهید عزیز الماسی شرکت آغاجاری با هفته‌‌‌ای سه پرواز بخشی از آن است.

مدیرعامل شرکت آغاجاری در پایان اظهار کرد: در مسوولیت‌‌‌های اجتماعی از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در زمینه‌‌‌های خدمات درون‌شهری، خودرویی، HSE‌، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، عمرانی و رفاهی در حوزه جغرافیایی شرکت هزینه شده است.