موسسه اعتباری ملل، با ارائه «نرم‌‌‌افزار جامع فام» به عنوان اولین نرم‌‌‌افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی، گام بلند و بزرگی در این خصوص برداشته‌‌‌ و توانسته‌‌‌ است با گرفتن تاییدیه‌‌‌های امنیتی و استعلام‌‌‌های نظارتی با بالاترین امتیازها، با موفقیت این نرم‌‌‌افزار را در سبد خدماتی خود به مشتریان موسسه اعتباری ملل و سایر بانک‌ها و مردم شریف کشورمان قرار دهد. اما... بیان چند نکته در این خصوص ضروری است:

۱) نرم‌‌‌افزار فام، علاوه بر ارائه خدمت به مشتریان خود، مشتریان ۲۶ بانک دیگر نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

۲) استعلام و رصد برخی آی.‌‌‌پی‌‌‌ها و درگاه‌‌‌ها، خارج از حیطه امنیتی این نرم‌‌‌افزار بوده و از طریق سایر مراجع بالادستی قابل استعلام است و نرم‌افزار فام، صرفا یک پل ارتباطی است.

۳) به صورت کلی، هدف و تلاش خانواده بزرگ ملل، در گذشته، حال و آینده، رعایت قانون بوده و خواهد بود و اجرای مولفه‌‌‌های متعدد امنیتی از سوی این مجموعه، همواره صورت گرفته و به صورت دقیق، از سوی نهادهای نظارتی رصد می‌‌‌گردد.

در پایان، خاطرنشان می‌شود، موسسه اعتباری ملل، نه‌تنها تاکنون اسپانسر هیچ یک از برنامه‌‌‌های خلاف شرع و شئون اسلامی و اخلاقی نبوده؛ بلکه به عنوان خادمین شما ملت عزیز ایران در خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی، فرهنگی و بداخلاقی‌‌‌ها، همواره در صف مبارزین بوده و خواهد بود تا ایران عزیز شکوفاتر، پویاتر و سرزنده‌‌‌تر از همیشه به حیات خود ادامه دهد.