به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محسن رنجبر با اشاره به تشکیل و فعالیت معاونت امور شهرداری‌ها در بانک شهر، گفت: این معاونت با تدبیر مدیرعامل بانک و با هدف خدمات رسانی و حمایت از برنامه‌های شهرداری‌ها برای بهره‌مندی شهروندان از خدمات برتر شهری به فعالیت پرداخته است.

رنجبر با بیان اینکه منابع شهرداری‌های کشور مانند هر کسب و کار دیگری طی چند سال اخیر با کاهش مواجه شده است، تصریح کرد: در همین راستا بانک شهر تلاش کرده است به عنوان مشاور مالی در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد تا استفاده آنها از ظرفیت‌های بازار پول و سرمایه شتاب گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سازوکار ارتباط و همکاری‌ها میان بانک شهر و شهرداری‌ها به درستی تعریف شده است، خاطرنشان کرد: در دوره جدید مدیریتی در بانک شهر تلاش شده است، شهرداری‌ها از یک سازمان تسهیلات گیرنده صرف از شبکه بانکی به یک سازمان ارزش افزا برای شهر و شهروندان تبدیل شوند.

معاون امور شهرداری‌های بانک شهر با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نوین و متنوع شهری از سوی شهرداری‌ها توانسته شاخصه‌های کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشد، گفت: ما نیز در بانک شهر تلاش می‌کنیم با حمایت از این نهاد خدماتی و اجتماعی سطح رضایتمندی شهروندان را ارتقا بخشیده و در ایجاد توسعه پایدار شهری نقشی مهم داشته باشیم.

رنجبر در پایان با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت روش‌های نوین تامین مالی مانند اوراق صکوک، اوراق اجاره و اوراق مرابحه در بانک شهر وجود دارد، تاکید کرد: به طور قطع با هم‌‌‌افزایی بیشتر و تقویت همکاری موثر شهرداری‌ها و بانک شهر، خواهیم توانست ضمن ایجاد رشد و توسعه اقتصادی شهری شاهد خدمت رسانی شایسته به شهروندان در سراسر ایران اسلامی باشیم.