مسوولیت اجتماعی پالایش نفت تهران

در ابتدای این نشست آرمان‌فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون تولیدات و محصولات این شرکت، با اشاره به سهم موثر شرکت پالایش نفت تهران در تامین انرژی کشور گفت: پالایشگاه تهران با توجه به نیاز روزافزون کشور به فرآورده‌های نفتی، همگام با برنامه‌های مشترک توسعه پالایشگاه‌های کشور پروژه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که برخی از آنها در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران تصریح کرد: این شرکت با آگاهی از مسوولیت‌های اجتماعی خود، نگاه جدی به کاهش پیامدهای حاصل از فرآیندهای تولیدی و محصولات نهایی در سراسر چرخه عمر آنها داشته و کاهش آلاینده‌های محیط‌زیست و مخاطرات انسانی را به بخشی جدایی‌ناپذیر از ارزش‌های محوری، اهداف کلان و اهداف استراتژیک خود تبدیل کرده است و تلاش می‌کند همسایه خوبی برای شهروندان باقر‌شهر باشد.

وی تصریح کرد: عملکرد و دستاوردهای بارز شرکت در حفظ و نگهداشت بهینه سازمان، صیانت از محیط‌زیست، پرورش نیروی انسانی توانمند، بهبود کیفیت فرآیند تولید و فرآورده‌ها طی بیش از ۴۰ سال فعالیت پایدار با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه، موقعیت استراتژیک و اعتبار شرکت را در صنعت پالایش نفت کشور تقویت کرده است.

در ادامه این نشست، همتی، شهردار باقر‌شهر ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد شرکت پالایش نفت تهران و تاثیر بسزای آن در اقتصاد منطقه اظهار کرد: اهمیت جایگاه پالایشگاه تهران بر هیچ کس پوشیده نیست. وجود پالایشگاه تهران یک فرصت است. خدا قوت می‌گوییم که در شرایط تحریم و لزوم تامین انرژی با تلاش بی‌وقفه مدیریت و کارکنان ساعی آن مجموعه آسایش خاطر هموطنانمان فراهم شده است.

همتی با تاکید بر تداوم همکاری و توسعه خدمات‌رسانی به منظور پیشبرد اهداف دستگاه‌های اجرایی منطقه باقرشهر بیان کرد: رویکرد سازنده و تعاملی مدیران شرکت پالایش نفت تهران قابل تقدیر است. بی‌شک همکاری شهرداری باقر‌شهر و پالایشگاه تهران در جهت حل موانع و انجام اقدامات بنیادین جهت آسایش و رفاه مردم باقر‌شهر روزهای خوبی را برای اهالی جنوب پایتخت رقم خواهد زد.