شهردار باقرشهر نیز در این دیدار بر آمادگی شهرداری برای مساعدت و همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه ای پالایشگاه تاکید کرد و افزود: فرآورده‌های نفتی از جمله نیازهای اساسی زندگی شهری و صنایع است.

وی با اشاره به مسوولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌ها در قبال شهروندان، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری و انجام اقدامات لازم در زمینه مسوولیت اجتماعی، شاهد کاهش معضلات اجتماعی و نیازهای مادی و معنوی شهروندان باشیم.

در این بازدید شهردار باقرشهر با حضور در مجموعه پالایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت و از مراحل مختلف تولیدات مشتقات نفتی و پروژه‌های در حال احداث دیدن کرد.

شرکت پالایش نفت تهران در یکسال اخیر با اقداماتی چون استقرار ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در شهرداری باقر شهر با صرف هزینه‌ای بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال، حل ریشه‌ای معضل آب جنوب استان تهران با اتصال شبکه آب جوامع محلی به شبکه آب تهران با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال، انجام کمک‌های مومنانه (۲مرحله) و کمک به آزادی زندانیان اقدامات بنیادینی در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود به ثبت رسانده است.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش در چهارمین اجلاس سراسری مسوولیت‌پذیری اجتماعی با رویکرد تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور توانست تندیس مسوولیت‌پذیری اجتماعی را دریافت کند.

این شرکت در سال گذشته توانست در پنجمین همایش مسوولیت‌های اجتماعی صنعت نفت کشور که با شعار نظام‌نامه، چارچوب عمل مسوولیت اجتماعی صنعت نفت برگزار شده بود با تدوین و ارائه اولین گزارش پایداری و مسوولیت اجتماعی منطبق بر استاندارد GRI تندیس طلایی برترین گزارش پایداری به‌عنوان عالی‌ترین نشان (CSR) صنعت نفت را کسب کند.