بانک ملت: بر اساس اعلام بانک ملت، کل مجموع املاک مسکونی بانک ملت ۷۲۶ ملک است که ۶۱۵ ملک دارای متصرف و تنها ۱۱۱ ملک فاقد متصرف و خالی محسوب می‌شود. مالکیت بانک بر عمده املاک اشاره شده مالکیت قهری و ناشی از اجرای وثیقه تسهیلاتی در قبال مطالبات خود بوده و هیچ‌کدام از این املاک توسط بانک خریداری نشده است. فرآیند فروش و تملیک (به جهت عدم‌ایفای بدهی برخی مدیونین و ناچارا تملیک وثایق و املاک جهت تسویه مطالبات بانک) مستمرا ادامه دارد. این املاک (حتی متصرف دار) برای فروش هر دو هفته یکبار به مزایده عمومی گذاشته می‌شود.

بانک سپه: حسب اعلام بانک سپه، کل املاک با کاربری مسکونی بانک ۲۶۵۸ رقبه است که از این تعداد ۱۴۶۷ ملک مازاد و ۱۱۹۰ رقبه ملک غیر‌مازاد است. تعداد املاک خالی از سکنه بانک ۳۱۹ رقبه ملک است که برخی از املاک یاد شده متعلق به بانک‌ها و موسسه ادغامی وابسته به نیروهای مسلح بوده که پس از برگزاری مجمع بانک، نسبت به تعیین‌تکلیف این املاک از طریق مزایده اقدام خواهد شد. برخی دیگر از واحدهای مسکونی، تملیکی و از محل پرداخت تسهیلات به مشتریان است و بانک سپه پس از اتمام فرآیند تملیک نسبت به برگزاری مزایده و فروش آنها اقدام می‌کند. سایر املاک نیز واحدهای فوقانی شعب بانک سپه است که عموما در سالیان گذشته و همراه با ملک شعبه خریداری شده که بنا به مسائل امنیتی، حفاظتی و به واسطه قوانین و مقررات مراجع ذی‌ربط (شهرداری، پلیس پیشگیری و...) قابلیت تفکیک از شعبه را نداشته و برای استقرار ماموران و بازرسان بانک در زمان ماموریت مورد استفاده قرار گرفته که به عنوان واحد مسکونی تلقی نمی‌شود.

بانک مسکن: بر اساس اعلام بانک مسکن کل واحدهای با کاربری مسکونی بانک ۷۳۵ واحد است که از این تعداد ۱۲۴ واحد مستقل (دارای سند مجزا) است و ۶۱۱ واحد دیگر، طبقات فوقانی شعب بانک‌ها بوده که کل این واحدها جهت استقرار ماموران و همکاران غیر‌بومی منتقل شده به آن شهر، نگهداری و پشتیبانی شعب و استفاده حسابرسان و بازرسان کاربرد داشته و امکان واگذاری به غیر ‌را ندارد. با توجه به توضیحات یاد شده بانک مسکن واحد مسکونی خالی از سکنه ندارد.