به گزارش روابط عمومی بانک سپه، اسحاق جهانگیری در این مراسم با اشاره به ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه اظهار کرد: ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه کار سختی بود. مدیریت وزارت اقتصاد، محور بودن بانک مرکزی و دوستان در همان بانک‌ها باعث ادغام شد و شکل بانک سپه کاملا فرق کرده است.

بر اساس این گزارش در حضور معاون اول رئیس‌جمهور تقدیرنامه وزیر امور اقتصادی و دارایی به محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه به‌دلیل عملکرد موفق در بهینه‌سازی شبکه شعب اهدا شد.

مدیرعامل بانک سپه هم گفت: مجموعه بانک سپه با اعتقاد راسخ به اهمیت بالای بهینه‌سازی شبکه شعب، اقدامات لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز آن را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

چقازردی تعداد شعب جمع‌آوری شده ناکارآ در بانک سپه و بانک‌های وابسته در یک سال اخیر را ۴۶۰ شعبه اعلام کرد و گفت: طی چهار سال اخیر ۳۲۸ شعبه ناکارآ این بانک ادغام‌شده که ۱۳۰ مورد آن مربوط به سال گذشته است.

وی ضمن اشاره به ادامه روند ادغام شعب ناکارآ در سال جدید، افزود: تعداد شعب بانک سپه ابتدای سال ۱۳۹۵ حدود ۱۶۹۵ شعبه بود که در پایان سال گذشته به ۱۳۶۷ شعبه رسید.

مدیرعامل بانک سپه درخصوص شعب ادغام‌شده بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح، اظهار کرد: بانک‌های ادغامی با تلاش و همراهی توانستند سهمیه ۱۰ درصدی خود در ادغام شعب ناکارآ را به سرانجام برسانند.

وی تعداد شعب بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح ادغامی در بانک سپه را ۲ هزار و ۵۵۹ شعبه اعلام کرد و افزود: طی یک سال اخیر ۳۳۱ شعبه ناکارآ این بانک‌ها ادغام شده‌اند.

چقازردی ادامه داد: موسسه اعتباری کوثر ۴۳، بانک مهراقتصاد ۷۱، حکمت ایرانیان ۲۳، انصار ۱۱۳ و قوامین ۸۱ شعبه ناکارآمد خود را طی یک‌سال اخیر جمع‌آوری کردند.

مدیرعامل بانک سپه اظهار کرد: در بهینه‌سازی شبکه شعب، ادامه خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان را همواره مدنظر داشته و سعی کردیم همزمان با ادغام شعب ناکارآ کیفیت خدمات الکترونیکی بانک سپه و بانک‌های وابسته را ارتقا دهیم.