به همین دلیل این گروه تعهد ویژه‌‌‌ای در تامین انتظار سهامدار خرد از لحاظ شفافیت، بازدهی و عملکرد مطلوب شرکت‌ها دارد.

یکپارچگی به منظور ایجاد ارزش افزوده

به دلیل اینکه بخش عمده‌‌‌ای از شرکت‌های حوزه مالی بانک شهر را در یک مجموعه کنار یکدیگر قرار داده‌‌‌ایم، ذات این موضوع ایجاب می‌کند که یکپارچگی خدمات بین این شرکت‌ها اتفاق بیفتد تا در قالب این یکپارچگی خدمات، ارزش افزوده بیشتری ایجاد شود.

مدیرعامل گروه مالی شهر، با اعلام این مطلب گفت: زمانی که این شرکت‌ها به صورت جزیره‌‌‌ای و جداگانه فعالیت کنند، ایجاد این ارزش افزوده متصور نیست. تفکری که در این گروه مالی دنبال می‌‌‌کنیم این است که این انسجام ایجاد شود تا ارزش افزوده ایجاد شود. به همین دلیل شرکت‌های خدمات مالی را کنار یکدیگر قرار داده و با توجه به این استراتژی، پیش‌بینی اتفاقات مطلوبی را داریم.

درگاهی، درباره افق پیش روی گروه مالی شهر گفت: این گروه مالی دارای مجموعه‌‌‌ای از شرکت‌ها در حوزه‌‌‌های خدمات مالی و بانکی اعم از تامین سرمایه، کارگزاری، لیزینگ و سرمایه‌گذاری ساختمانی است. از سال ۱۳۹۸ ماموریتی در راستای شکل دهی به شرکت‌ها در راستای مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید دنبال کردیم. بر این اساس بانک‌ها از این نظر بسیار تحت فشار بوده و نباید شرکت‌داری کرده و باید شرکت‌های تابعه خود را واگذار کنند.

وی افزود: به همین دلیل این شرکت‌ها در گروه مالی شهر تجمیع شدند تا هم عملیات آنها به صورت یکپارچه انجام شده و هم در راستای شفافیت بتوانند آنها را واگذار کنند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و امروز سهام گروه مالی بازار دوم بورس عرضه اولیه می‌شود. در همین زمینه سهام گروه مالی شهر در حال عرضه در بورس بوده و استانداردهای سختگیرانه بورس را پاس کرده است.

درگاهی، درباره برنامه آتی این گروه گفت: یکی از برنامه‌‌‌های ما برای عملکرد مناسب در ۶ ماه اول سال‌جاری، بعد از اتمام عرضه اولیه سهام گروه، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی شهر آتیه در فرا بورس است که ظرفیت مطلوبی دارد.