وی با تاکید بر ضرورت تامین به موقع نهاده‌های دامی و اثرگذاری آن بر میزان افزایش بهره‌وری و تولید محصولات بیشتر گفت: از نیمه دوم سال۱۴۰۱ تامین نهاده‌های دامی را با برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام داده‌ایم؛ به‌طوری‌که پیش از اتمام علوفه و سویا، نسبت به خرید خوراک دام اقدام و نگرانی‌ها را از بابت موجودی انبار نهاده‌های دامی به حداقل رساندیم.

امیرحسینی در ادامه به سایر تحولات و اقدامات انجام‌شده برای پیشبرد اهداف مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد ارتباط مستقیم پرسنل با مدیرعامل، ایجاد گروه‌های مشارکتی در فضای مجازی برای ارتباط با پرسنل، پرداخت کرایه‌های حمل معوقه که در ابتدای آبان ماه سال گذشته به حدود ۵/ ۱میلیارد تومان می‌‌رسید و به‌روز شدن این پرداختی‌ها، برقراری مجدد بیمه تکمیلی پرسنل، برقراری منظم جلسات کمیسیون‌های فروش به‌دلیل هم افزایی و خرید با کیفیت و قیمت مناسب و... از جمله مواردی بود که در ماه‌های اخیر مورد تاکید و توجه قرار گرفت.

امیرحسینی در راستای برنامه توسعه‌ای و گسترش فعالیت‌های شرکت ملاردشیر نیز، چند پروژه مهم در حال احداث در نظرآباد، ملایر و گرمسار را مورد توجه قرار داد و گفت: کارخانه خوراک‌سازی (ساخت خط کامل تولید کنسانتره دامی) با ظرفیت ۱۵تنی و پروژه بهاربند که ساخت سوله ۳۱۵رأسی آن در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است دو پروژه مهم این شرکت قلمداد می‌شود. وی ادامه داد: همچنین دو پروژه مهم در حال ساخت دیگر مربوط به پروژه ملایر با اختصاص ۱۶۰هکتار زمین و ظرفیت ۳هزار رأس دام و پروژه گرمسار با اختصاص ۵۰هکتار با ۳هزار رأس دام مولد است که به‌دلیل روند کند در ساخت، همچنان نیمه‌تمام مانده است. از این رو با توجه به تلاش و اقدامات موثر  به منظور تعیین تکلیف و پیشبرد این پروژه ها که در دوره مدیریت جدید اتفاق افتاده، به دنبال تکمیل سریع آن هستیم تا بتوانیم میزان بهره وری و تولید را افزایش دهیم. گفتنی است، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، حدود ۶هزار و ۱۴۰ راس دام دارد که  از این تعداد ۳هزار راس دام مولد و ۲هزار و ۶۰۰ راس دام دوشا است که با میانگین ۴۰ کیلوگرم از هر راس، در مجموع روزانه ۱۰۵ تا ۱۱۰ تن شیر تولید و به بهره برداری می‌رسد.