از جمله این مدل‌‌‌ها که در حوزه علوم رفتاری در جهان اول به کار گرفته شده و نتایج ارزشمندی در تمامی زمینه‌‌‌ها از خود بر جای گذاشته و می‌تواند مشارکت و عاملیت حداکثری را درون‌‌‌سازمان به زیبایی محقق ‌کند، سبک استفان‌‌‌کاوی در پیاده‌سازی عادات موثر در پیروزی‌های شخصی و گروهی است. شرکت جهان الکترونیک با توجه به رسالت خود در قبال جامعه و مشتریان طی سال‌های اخیر با هویت دادن به اندیشکده جهان استفاده این سبک را شروع کرده و نتایج ارزشمند بسیاری را از اجرای آن کسب کرده و در این مسیر با دعوت از استاد گرانقدر ایرج شهبازی گام‌‌‌های جدیدی در جهت تعمیق و توسعه اصول این مدل برداشته است.

«هفت عادت مردمان موثر»، رویکردی مبتنی بر اصول برای بهبود اثربخشی هم در امور شخصی و هم در امور بین‌‌‌فردی ارائه می‌دهد. این روش به جای تمرکز بر تغییر در جلوه‌‌‌های ظاهری رفتار و نگرش شما‌‌‌، تعدیل کردن نیروی درونی‌‌‌، شخصیت و انگیزه‌‌‌هایتان را هدف قرار می‌دهد و در واقع فلسفه‌‌‌ای است نیروبخش که با ترکیبی از خرد و احساسات و تجربه‌‌‌های کاربردی موفقیت در کار و تجارت را ضمانت می‌کند.

جهان الکترونیک همواره در مسیر رشد و بالندگی با تکیه بر توانمندی‌‌‌ها و منابع انسانی غنی خویش به استفاده حداکثری از تجربه شرکت‌های موفق می‌‌‌اندیشد.