پارس پروفیل‌‌ســازان درحال حاضر چه محصولاتی تولید و به بازار در و پنجره کشــور عرضه می‌کند و آیا برنامه‌‌ای برای تولید و عرضه محصول جدید دارید؟

در راســتای راهبرد توسعه محصول شــرکت پارس پروفیل‌سازان، این شرکت در زمستان ســال ۱۴۰۰ اقدام به نصب و راه‌اندازی به‌روزترین خطوط تولید سازه‌های سقف‌‌های کاذب (کناف) کرد و هم‌اکنون در زمره تولیدکنندگان این دسته محصولات نیز قرار گرفته اســت.

در تولید پروفیل گالوانیزه مورداستفاده دروپنجره یوپی‌وی‌سی چه استاندارد‌‌ها و الزامات فنی باید رعایت شود؟

مهم‌ترین نکته فنی در تولید پروفیل‌‌های تقویتی اســتحکام و تطابق ابعاد با پروفیل یوپی‌وی‌ســی اســت که مجموعه پارس پروفیل‌‌ســازان با به کارگیری متخصصان و کارشناسان خبره در صنعت پروفیل یوپی‌وی‌سی تلاش کرده با توجه به نقشه‌های فنی پروفیل‌‌های یوپی‌وی‌سی اقدام به طراحی و تولید پروفیل‌‌های تقویتی گالوانیزه کند.

سیاســت کلی فروش و بازاریابی در شرکت پارس پروفیل‌‌سازان چگونه است؟

همواره کوشــید‌‌ه‌ایم با برنامه‌‌ریزی برای بازار‌‌های گوناگون، راهکار‌‌های مناسبی را مطابق با بازار‌‌های هدف برگزینیم. خوشــبختانه با توجه به سهم قابل‌‌توجهی که در بازار داخلی داریم و همچنین حضور فعال در نمایشــگاه‌های خارجی و نیز صادرات محصول به بازار‌‌های منطقه‌ای، توانسـته‌‌ایم در حد قابل قبولی به اهداف موردنظرمان در این راستا دست پیدا کنیم. برآورد این است که پارس پروفیل‎سازان حدود نیمی از نیاز بازار کشور را تامین می‌کند و از این امکان برخوردار است تا با امکانات موجود ماهانه ۳هزار تن پروفیل تقویتی گالوانیزه باکیفیت و در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان دهد.

پارس پروفیل‌‌سازان در زمینه توســعه بازار داخل کشور، فعالیت در بازارهــای منطقه‌‌ای و صادرات محصول به خارج از کشــور چه برنامه‌‌ای دارد؟

با نگاهی علمی در جهت تحقق اهداف کلان ارزآوری و ارتقای جایگاه کالای ایرانی و همچنین اهداف شرکت درحرکت باشیم. پارس پروفیل‌‌سازان با داشتن تمام مجوز‌‌های رســمی صادراتی از ابتدای ســال ۱۴۰۰ در بازار‌‌های کشور‌‌های همسایه حضوری پررنگ داشــته و با صادرات به کشور‌‌های افغانســتان، ارمنستان و عراق در این مسیر خطیر قدم گذاشته است.