گران‌ترین‌ها، محبوب‌ترین شدند

گروهه یکی از برندهایی است که امروزه در بازار شیرآلات خودنمایی می‌کند و اگر چه در ایران نمایندگی مشخصی ندارد اما به گفته برخی از فعالان این بازار، شرکت گروهه، بزرگ‌ترین تولیدکننده شیرآلات در دنیاست. این شرکت در سراسر دنیا حدود ۶ هزار نیرو دارد و ارزش این برند در بورس جهانی در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۳/ ۱میلیارد یورو تخمین زده شده است.

برخی از فعالان بازار شیرآلات معتقد هستند که اگر شرکت «گروهه» توانسته در دنیا و سپس ایران نامی برای خود دست و پا کند به دلیل استفاده از طراحی‌های روز و هوشمند‌سازی در تولید و طراحی شیرآلات است. اما نکته‌ای که برخی از فعالان بازار شیرآلات به خبرنگار خبرگزاری بازار گوشزد می‌کردند این بود که این برند در ایران به شکل مشخصی نمایندگی ندارد و برخی از برندهای ایرانی مثل «قهرمان» بهتر و با کیفیت‌تر تولید و به بازار عرضه شده‌اند. این برندهای ایرانی دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش هستند و اگر هم قیمت‌های بالایی داشته باشند قطعا وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش می‌تواند کارآیی آنها را دو چندان کند.

برخی از فعالان بازار شیرآلات به خبرگزاری «بازار» می‌گویند اینکه این روزها برخی از سازندگان مسکن در استفاده از شیرآلات به آن بی‌توجه هستند بحث نبود نمایندگی و خدمات پس از فروش است. یعنی سازندگان تنها به صرف اینکه برخی شیرآلات گران و معتبر به لحاظ نام و نشان هستند به سمت خرید این برندها می‌روند.

این روزها در بازار شیرآلات ست کامل شیرآلات توکار «گروهه» مدل GRANDERA ۷۸‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد. ست شیرآلات هانس گروهه مدل TALIS S ۱۳‌میلیون تومان و مدل فوکوس ۷‌میلیون و ۵۹۰‌هزار تومان است.  اتفاقا این مدل که جزو گران‌ترین محصولات شیرآلات محسوب می‌شود جزو محبوب‌ترین‌ها شناخته شده است.

نمودار قیمتی این مدل‌ها نشان می‌دهد که روند صعودی داشته‌اند و قیمت‌ها به گونه‌ای باور نکردنی صعودی بوده است. روند صعودی قیمت‌ها از اردیبهشت سال گذشته آغاز و تا ۲۸ اردیبهشت امسال نیز ادامه داشته است.

البته برندهای ایرانی که اتفاقا از قدیمی‌ها و نمونه‌های با کیفیت در بازار شیرآلات هستند که قیمت‌های بالایی دارند نیز موجود است.

شیرآلات «قهرمان» علم یونیکا مدل «پارسه» ۳۵‌میلیون و ۵۲۰‌هزار تومان، شیرآلات قهرمان مدل آنتیک طلایی دوش ۳۱‌میلیون و ۴۴۰‌هزار تومان است. علم یونیکا «قهرمان» مدل فلت کروم ۲‌میلیون و ۸۲۵‌هزار تومان و علم یونیکا مدل کروم (ایتالیایی) ۹‌میلیون و ۴۹۰‌هزار تومان است.

شیرآلات kwc

کی‌دبلیو‌سی شرکتی نام آشنا در سراسر دنیاست که فعالیت خود را از ۱۴۰ سال پیش آغاز کرده است. شرکت kwc یک شرکت سوئیسی است و نمایندگان بسیار زیادی در کشورهای مختلف از جمله ایران دارد.

شرکت kwc انواع شیرآلات بهداشتی مخصوص روشویی، حمام، توالت، شیرآلات چشمی و شیرآلات توکار را طبق استانداردهای جهانی عرضه می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هستند و شما می‌توانید از بین هزاران محصول تولیدی مناسب‌‌‌ترین شیرآلات را انتخاب و خریداری کنید.

شیرآلات zigma

کارخانه زیگما جزو تولیدکنندگان اصلی و مطرح شیرآلات بهداشتی شناخته می‌‌‌شود. این شرکت بزرگ انواع محصولات ساختمانی از جمله هود، فر، مایکروویو، اجاق گاز صفحه‌ای، ماشین لباس‌شویی، سینک ظرفشویی، شیرآلات و سینک ظرفشویی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند ایتالیایی محصولات متنوع و کاربردی دارد.

شیرآلات لامیرا

شرکت لامیرا شرکتی خارجی است که در ایتالیا فعال است. این شرکت دارای نماینده رسمی و انحصاری در ایران نیز است و محصولاتی باکیفیت و حرفه‌‌‌ای به بازار عرضه می‌کند. شیرآلات متنوع و پرفروش شرکت لامیرا با استفاده از تکنولوژی‌‌‌های مدرن و پیشرفته ساخته شده‌‌‌اند و گزینه بسیار مناسبی برای خرید هستند.

شیرآلات راسان

شرکت راسان جزو شرکت‌های قدرتمند در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است. محصولات تولیدی شرکت راسان تنوع زیادی دارند و شامل ۳۰۰ مدل مختلف هستند. شما می‌توانید از بین این محصولات متنوع و باکیفیت بهترین شیرآلات را برای حمام، دست‌شویی یا روشویی انتخاب و خریداری کنید.

شیرآلات درخشان

شرکت تولیدی درخشان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است و محبوبیت بسیار زیادی نزد مشتریان دارد. محصولات تولیدی این شرکت به قدری باکیفیت بوده که در طول چند دهه فعالیت خود توانسته است گواهینامه‌‌‌ها و لوح‌‌‌‌‌‌های تقدیر متنوعی را به دست آورد. شیرآلات درخشان جزو محصولات پرفروش موجود در بازار هستند و به دلیل طراحی شیک و زیبایی که دارند توانسته‌‌‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

تنوع این شیرآلات بالاست و شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید بهترین شیرآلات را خریداری کنید. علاوه بر این، شرکت درخشان با توجه به محبوبیت زیادی که دارد در زمینه صادرات محصولات ساختمانی از جمله شیرآلات حرف زیادی برای گفتن دارد و محصولات خود را به ۷ کشور مختلف صادر می‌کند.

شیرآلات سیتکو

شرکت سیتکو فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز و محصولات منحصر به فردی در زمینه شیرآلات صنعتی، بهداشتی، اتصالات و لوله به بازار عرضه کرده است. محصولات تولیدی سیتکو قیمت بسیار مناسبی داشته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند به همین جهت میزان فروش شیرآلات سیتکو بالاست.

شیرآلات اخوان

شیرآلات اخوان از بهترین شیرآلات تولید داخل هستند که در انواع مختلف به بازار عرضه می‌‌‌شوند. کیفیت بالای ساخت این محصولات باعث جلب رضایت مشتریان شده است. همچنین این شیرآلات منحصر به فرد دارای ضمانت بوده و شرکت اخوان خدمات پس از فروش گسترده برای شیرآلات تولیدی خود در نظر گرفته است.