بنیان‌گذار استارت‌آپ «بهترین شو» در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» اظهار کرد: به عنوان فارغ‌التحصیل رشته مکانیک به این نتیجه رسیدم که با توجه به نیروی کار توانمند و ارزان در کشور می‌توان اشتغال ایجاد کرد تا علاوه بر جهت دادن به زندگی نیروی کار، ارزش آفرینی نیز انجام شود. بنابراین استارت‌آپ «بهترین شو» را طراحی و به مرحله اجرا رساندیم. این استارت‌آپ در حوزه آموزش فعالیت دارد به گونه‌ای که همزمان در دو بخش خلاصه کتاب اختصاصی، آموزش آنلاین مهارت‌های کسب و کار و توسعه‌ به کاربران خدمات ارائه می‌دهد.

عارف کنعانی افزود: هدف در استارت‌آپ «بهترین شو» یادگیری و ارتقای سطح دانش فکری نوجوانان و جوانان است. تیم مجرب این استارت‌آپ شامل نویسنده‌ها، مترجمان، ویراستارها و مدرسان برای ارائه بهترین خدمات آموزشی می‌شود. در حال حاضر در «بهترین شو» چیزی حدود ۷۳ هزار کاربر فعال وجود دارد که ۳۹ درصد کاربران در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال قرار دارند و ۳۴ درصد در رده سنی ۱۶ تا ۲۴سال و ۳۲درصد کاربران بیش از ۳۴ سال قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین چالش استارت‌آپ «بهترین شو» در وهله اول موضوع تامین مالی و سرمایه‌گذاری است چراکه این استارت‌آپ برای شناخته شدن بیشتر نیاز به تبلیغات گسترده دارد و برای این منظور به سرمایه کافی و حمایت نیاز داریم.