حوزه پتروشیمی شامل پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی شازند و پتروشیمی بیستون بودند که با اهدای لوح سپاس و تندیس از آنها تجلیل شد. شرکت پارس فولاد سبزوار و سرمایه‌گذاری سیمان تامین دو شرکت عرضه‌کننده پیشرو و شرکت‌های ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، معدنی و صنعتی چادرملو، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، فولاد سیرجان ایرانیان و نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد پنج شرکت با بیشترین رشد افزایش حجم و ارزش معاملات بودند که تندیس و لوح یادبود این مراسم را از آن خود کردند. انجمن‌های برتر که همراهی خوبی با بورس کالا در افزایش شفافیت و کشف نرخ عادلانه کالاها داشتند شامل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن سنگ آهن بودند که از آنها نیز تجلیل شد.

براساس این گزارش، مجتمع جهان فولاد سیرجان، آهن و فولاد ارفع، فولاد کاوه جنوب کیش، مجتمع فولاد خراسان و صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه پنج مجتمع فولادی بودند که نسبت فروش داخلی بالایی داشتند.

در این مراسم همچنین از بانک ملت به عنوان پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان و عرضه‌کنندگان بورس کالا و دارای بالاترین ارزش تراکنش‌های تسویه شده تجلیل شد.