به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از وب‌سایت واردز اتو، در نمایشگاه بین‌المللی اخیر خودروی نیویورک، این خودروساز از جدیدترین سدان لوکس خود کانسپت جنسیس X اسپیدیوم کوپه رونمایی کرد، جنسیس G۹۰ را به معرض نمایش گذاشت و هیوندای پالیسید به‌روزرسانی‌شده را به‌عنوان اولین خودروی اختصاصی هیوندای معرفی کرد. از طرف دیگر در این نمایشگاه خودروی برقی Ioniq ۵، برنده جوایز خودروی سال جهان، خودروی الکتریکی جهانی و طراحی جهانی خودرو شد. چند هفته قبل، مدیران این خودروساز در افتتاحیه رویداد Genesis of Lafayette، در یک فضای ۱۲ هزار فوت مربعی شرکت کردند که متعلق به نمایندگی ۶/ ۳ میلیون دلاری در لافایت، لس آنجلس بود. ارزان‌ترین مدل جنسیس فقط کمتر از ۴۰ هزار دلار قیمت دارد، بنابراین لافایت با قیمت متوسط ​​۳۳۲۴۵ دلار در سال ۲۰۲۰ (در مقایسه با ۶۳۵۹۳ دلار در سطح کشور) مکانی غیرعادی برای اولین نمایندگی مستقل جنسیس در ایالات متحده به نظر می‌رسد. تدروس منگیست، مدیر اجرایی عملیات فروش جنسیس در این خصوص اظهار کرد: مطمئنم این مکان برای بسیاری از مردم شگفت‌انگیز است. مردم می‌گویند، چرا شیکاگو یا نیویورک نه؟ اینجا جایی است که بسیاری از افراد متمول زندگی می‌کنند. اما ما واقعا برندی هستیم که برای همه کسانی که می‌خواهند یک برند لوکس بخرند، گزینه‌های فراوان و در دسترس داریم.  

نمایندگی اصلی آرتور سی لبلانک، فروشنده هیوندای از سال ۲۰۰۷ در این شهر و همچنین گروه خودرویی استرلینگ مالک نمایندگی لافایت هستند. لبلانک به قدری تحت تاثیر تفکر رو به جلوی این غول خودروسازی قرار گرفت که حتی قبل از اینکه هیوندای برنامه‌های خود را تدوین کند، شروع به لابی کردن برای دریافت یک نمایندگی مستقل کرد. لبلانک می‌گوید: سال‌ها پیش مطلبی خواندم که سخت‌ترین چیز در زندگی این است که صبر خود را آزمایش کنید و الان ما بی‌صبرانه منتظر لحظه موعود هستیم. جان سدرسروم، رئیس بخش ابتکارات استراتژیک جهانی خودرو در موسسه خدماتی آماری جی‌دی‌ پاور می‌گوید: این لحظه، بعد از کاهش شدید تقاضا برای خودروهای لوکس و درخواست برای شخصی‌سازی خودروها، در حال حاضر فرا‌رسیده است. او افزود: بسیاری از افرادی که از بند پاندمی‌ آزاد شدند، هرچند شغل خود را به طور کامل حفظ کردند، اما پول کافی برای مخارج اضافی مانند تعطیلات مجلل و خودروهای لوکس نداشتند. این شرایط روند تقاضا در صنعت خودرو را به شدت تحت تاثیر قرار داد و سپس یک بحران زنجیره تامین رخ داد که شرایط عرضه را نیز تغییر داد. وی در ادامه خاطرنشان کرد بدون هر دوی این عناصر، ما به جایی که الان هستیم، هرگز نمی‌رسیدیم.

جنسیس در حال حاضر موقعیت ارائه وسایل نقلیه لوکس و تجربیات حضوری به مشتریان را نیز دارد. نمایندگی این شرکت در لوئیزیانا دارای ساختمان مجللی است که با دیوارهای بیرونی شیشه‌ای طراحی شده و با نور ملایم و اثاثیه مدرن رنگارنگ، از جمله صندلی‌های چرم مخملی پر شده که نتیجه آن یک فضای ظریف و آرامش‌بخش است. این در حالی است که به گفته جنسیس تنها پنج نمایندگی دیگر این شرکت در مکان‌های مختلف، از جمله نیوجرسی، سانتامونیکا، چری هیل، کالیفرنیا و دیگر شهرها در دست ساخت هستند و ۲۰ مورد دیگر نیز در مرحله برنامه‌ریزی هستند. منگیست در ادامه افزود: وقتی برنامه‌های ما یکی بعد از دیگری به مرحله اجرا برسند، واقعا احساس هیجان‌انگیزی خواهد بود. آن وقت است که می‌دانید جایگاه خود را در بازار خودروهای لوکس در ایالات متحده به دست آورده‌اید و به نظر می‌رسد که در وقوع آن شکی نیست. طبق داده‌های واردز، در حالی که فروش جنسیس در نیویورک در مقایسه با رقبای لوکس خود، که همگی فروش شش رقمی ‌داشتند، کمرنگ است، فروش جنسیس در کل آمریکا بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرد و از ۱۶۳۸۴ در سال ۲۰۲۰ به ۴۹۶۲۱ در سال ۲۰۲۱ رسید. رشد قوی این برند در سه ماه اول ۲۰۲۲ ادامه یافت و ۱۱۷۲۳ فروش را ثبت کرد که ۶/ ۴۲ درصد نسبت به سه ماه اول ۲۰۲۱ افزایش نشان می‌دهد.تعهد جنسیس در رسیدگی سریع به سفارش‌ها، باعث موفقیت در فروش آن می‌شود. سخنگوی این شرکت، جارد پلات می‌گوید این خودروساز ترجیح داد از توسعه ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل هوشمند خودداری کند، زیرا کمبود ریزتراشه‌ها ارائه به موقع آنها را غیرممکن می‌کرد. جنسیس روی خدمات شخصی‌سازی و لوکس خود و همچنین انتشار دهان به دهان نکات مثبت محصولات به مشتریان و حتی مردم، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

برای این منظور، این خودروساز «خانه جنسیس» را در محله چلسی نیویورک، افتتاح می‌کند. این مکان یک ساختمان با بیش از ۴۲۷۴ متر مربع مساحت است که دارای فضایی مدرن است که شامل فضای سرگرمی، کتابخانه کتاب‌های کمیاب، چایخانه سنتی کره‌ای و رستورانی با غذاخوری عالی است که غذاهای کره‌ای اصیل توسط سرآشپزهای ستاره‌دار میشلین را ارائه می‌کند. البته نمایشگاهی برای خودروهای جنسیس نیز در آنجا وجود دارد.

کادیلاک، لکسوس و مینی اخیرا مکان‌های مشابهی را در نیویورک تعطیل کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد مدیران جنسیس مطمئن هستند که پناهگاه لوکس آنها که بازدیدکنندگان را در فرهنگ کره‌ای غرق می‌کند، موفق خواهد شد. به نظر می‌رسد مدرنیته «خانه جنسیس» به عنوان نماینده‌ای از تعهدات این خودروساز، نمادی از برقی‌سازی کامل محصولات آن تا سال ۲۰۳۰ و بی‌طرفی کربن تا سال ۲۰۳۵ است. کانسپت کوپه اسپیدیوم X نشان‌دهنده زبان طراحی این برند برای خط تولید ۶ مدل تمام الکتریکی آن است که تولید آنها تا ابتدای دهه آینده وعده داده شده است. جنسیس امیدوار است خبرهای توسعه خودروهای لوکس آن در بین خریداران خودروهای برقی طنین‌انداز شود. سدرشتروم از جی‌دی پاور می‌گوید: خودروهای برقی به طور متوسط ۹هزار دلار بالاتر از خودروهایی با پیشرانه‌های معمولی هستند. او می‌گوید با این حال بازار لوکس تشنه چنین وسایل نقلیه‌ای است. سدرستروم می‌گوید: ما در داده‌ها و اطلاعات به‌دست آمده از بازار، وفاداری به جنسیس را می‌بینیم. اکنون قضاوت در این خصوص هنوز زود است، اما جنسیس پس از راه‌اندازی شاسی‌بلند Palisade از نظر وفاداری به مقام اول رسید و اکنون آنها در حال ایجاد نمایندگی‌های مستقل هستند. آنها همواره همه چیز را درست انجام می‌دهند.