سیستم خودکار نجات اضطراری

مجید صدری گفت: هنگام قطعی زمانی که منبع اصلی برق قطع می‌شود، یوپی‌اس به‌‌صورت اتوماتیک به باتری متصل شده و به تغذیه بارهای متصله ادامه می‌دهد، مدت‌‌زمان اتصال یو‌پی‌اس به باتری در مواقع قطعی برق حدود چند میلی‌‌ثانیه است.

این محصول به‌‌محض قطعی برق اصلی، بلافاصله و بدون وقفه، به‌طور خودکار آسانسور را تا نزدیک‌‌ترین طبقه منتقل و درب طبقه را به‌‌صورت خودکار باز می‌کند. این محصول کاملا بومی‌‌سازی شده و طراحی و تولید آن در داخل کشور انجام می‌شود.

 محصولی با کیفیت و رفع نیاز به واردات

وی ادامه داد: در حال حاضر استفاده از این محصول اجباری شده است اما در بعضی ساختمان‌ها افراد برای اینکه بتوانند مجوز آتش‌‌نشانی را کسب کنند از محصول بی‌‌کیفیت یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند. صدری گفت: این محصول دارای کیفیت بالایی است اما محصولاتی که از چین وارد کشور می‌شود، معمولا دارای مشکلاتی هستند. در حال حاضر در این شرکت ۲۵ نفر به‌‌صورت مستقیم و حدود ۵۰ نفر به‌‌صورت غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند. مدیرعامل شرکت دانش‌‌بنیان صدر الکترونیک دنا با اشاره به اینکه در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری باید راه‌های ارتباطی تقویت شود، افزود: ارتباط گرفتن با این مجموعه کمی سخت شده است، برای دیدن کارشناسان و بیان یکسری مسائل باید ارتباط مستقیم بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان شکل بگیرد.