ضرورت خرید پنجره دو جداره از  تولیدکنندگان معتبر

 اندازه، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده  و حس محصور بودن فضا را از بین خواهد برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان‌ها و برای تامین همه جانبه نیاز مشتریان، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

امروزه انواع و اقسام پنجره، در بازه‌های مختلف قیمتی تولید می‌شود. یکی از انواع پنجره که بسیار پرکاربرد بوده پنجره دوجداره است. از آنجا که عایق‌بندی محیط و حفظ برودت آن عامل بسیار مهمی ‌در صرفه‌جویی انرژی مصرفی در فصول گرم و سرد سال است، از این رو اقدام به تولید پنجره دوجداره کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پنجره‌ها با سید رضا اخوان دستمالچی مدیر عامل گروه عایق کویر یزد به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

اهمیت استفاده از پنجره‌های دو جداره در ساخت یک بنای ماندگارتا چه اندازه است  و شما و تیم تان در این رابطه چطور عمل می‌کنید؟

خوشبختانه در سال‌های اخیر باتوجه به تغییر فرهنگ مصرف انرژی و همچنین آگاهی شهروندان از مزایای پنجره‌های دوجداره مصرف این نوع محصولات در ساختمان به امری الزامی ‌و غیرقابل جایگزین تبدیل شده است و تنها رسالت و وظیفه‌ای که شرکت‌های تولیدکننده این محصولات به عهده دارند، آموزش‌ها و مشاوره‌های تخصصی بابت انتخاب محصول با کیفیت و دارای حداکثر استاندارد توسط مصرف‌کننده  است  که این شرکت سعی دارد تا با به اشتراک گذاشتن این موارد در سایت و شبکه‌های اجتماعی مربوط به خود این موارد را در اختیار مراجعه‌کنندگان محترم قرار دهد .

آیا نحوه عملکرد شما با استانداردهای روز دنیا تطابق دارد ؟

در حال حاضر محصولات این شرکت از مواد اولیه  مناسب  موجود در بازار ایران  است و  همچنین باتوجه به تکنولوژی و دانش فنی کسب شده از کشور آلمان قادر هستیم هرنوع سلیقه و خواسته را در خصوص پنجره و نمای ساختمان، تولید و تحویل دهیم و این محصولات با حداکثر استاندارد جهانی در ایران تولید و عرضه می‌شود.

نگرش گروه عایق کویر یزد در رابطه با مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش چگونه است ؟

جدا از دقت در انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا و دارای استاندارد جهانی و تولید با حداکثر استاندارد ساخت این گروه تولیدی برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات پس از فروش رایگان به مدت ۳ سال یا ۱۱۰۰ روز روی محصولات خود کرده است.

به عنوان سوال آخر اگر نکته‌ای وجود دارد بیان کنید؟

با توجه به ورود تولیدکنندگان سودجو و غیرمتعهد به این صنعت خواهشمندیم جهت خرید یا گرفتن مشاوره در خصوص در و پنجره دو جداره و نما از همکاران مورد تایید انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران یا شرکت‌های تولیدکننده‌ای که کیفیت تولیداتشان در بازار مصرف ثابت شده است مشاوره بگیرند تا گرفتار سودجویان در این صنعت نشوند. یادآور می‌شود این گروه تولیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید در و پنجره دوجداره UPVC ، آلومینیوم و نماهای مدرن (Curtain wall)  و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و ماشین‌آلات ساخت کشور آلمان و همچنین آموزش تیم فنی توسط کشور آلمان در شهر یزد شروع   و از سال ۱۳۹۱ اقدام به توسعه این گروه تولیدی کرده است  به صورتی که در حال حاضر متراژ فضای تولید این گروه صنعتی  بیش از  ۱۱ هزار متر مربع است.