به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از تریدعربیا،‌ هایسنس، برندی با کمتر از ۱۰ سال سابقه فعالیت در بازار خاورمیانه، جایزه را در میان بسیاری از رقبا به دست آورد که این امر نشان می‌دهد ‌هایسنس به دلیل نقاط قوت برجسته‌اش شناخته شده است.‌ هایسنس شرکت دولتی الکترونیک چندملیتی چینی است که در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون، ترمینال‌های رایانه، تجهیزات تهویه مطبوع، دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت، صندوق‌ها و پایانه‌های فروش فعالیت می‌کند.

نامزدهای دریافت این جایزه به طور جدی برای سه تا چهارماه انتخاب می‌شوند. داوران جایزه کیفیت دبی بر این باورند که به رغم پاندمی ‌کووید در سراسر دنیا، برنده شدن «جایزه جهانی کیفیت دبی» نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه ‌هایسنس برای توسعه مجدد محصولات خود به روی جهان و کمک‌های مثبت آن به بهبود و توسعه اقتصادی محلی است. از اکتبر ۲۰۲۱،‌ هایسنس آماده‌سازی خود برای دریافت این جایزه را آغاز کرده است. در طول فرآیند سنجش، وزارت اقتصاد و گردشگری دبی یک ارزیابی دقیق و جامع از‌ هایسنس در شرایط مختلف انجام داد.

استراتژی توسعه ‌هایسنس و برنامه رویدادها، به‌ویژه فعالیت‌ها و خدمات محلی مانند HiME App و مرکز حمایت ‌هایسنس را عمیقا تحت تاثیر قرار داد. به عنوان یک پلت‌فرم دیجیتال منحصر به فرد، برنامه HiME می‌تواند در زمان واقعی با کاربران در تماس باشد و پاسخ‌ها و خدمات سریع را به مشتریان ارائه دهد. مدل خدمات ۲۴ ساعته آن نیز ‌هایسنس را در بازار محلی رقابتی‌تر می‌کند. مرکز پشتیبانی‌ هایسنس یک پلت‌فرم انحصاری برای تجربه محصول و خدمات پس از فروش سریع است. در طول پاندمی، ‌هایسنس خدمات رایگان و ضمانت‌های مضاعف را راه‌اندازی کرد که لذت بردن از محصولات و خدمات این شرکت را برای مصرف‌کنندگان محلی آسان‌تر و راحت‌تر کرد.

جیسون او، مدیر بازار خاورمیانه و آفریقای ‌هایسنس خاطرنشان کرد: ما به بردن این جایزه بسیار مفتخریم و از DET برای دیدن تلاش‌های ما در منطقه که شرکت ما را برای آینده‌ای روشن‌تر تشویق می‌کند، قدردانی می‌کنیم. ‌هایسنس از زمان توسعه بازار در خاورمیانه همیشه به کیفیت بالا و فناوری پیشرفته پایبند بوده و وارد مسیر توسعه سریع در سطح محلی شده است.‌ هایسنس همیشه به فناوری، یکپارچگی و کیفیت پایبند است و همچنان به ایجاد محصولات و خدمات قابل اعتماد برای مصرف‌کنندگان جهانی ادامه می‌دهد و از این طریق به طور مداوم آگاهی و رقابت برند خود را افزایش می‌دهد.

این در حالی است که‌ هایسنس،  تنها چند روز پس از دریافت «جایزه جهانی کیفیت دبی» از وزارت اقتصاد و گردشگری جیسون او، برنامه‌های تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی جهانی را در منطقه تشریح کرد. جوایز سالانه Business Excellence تحت حمایت دولت و حاکم دبی، از ‌هایسنس به دلیل اقدامات عالی و همسویی با توسعه اقتصادی و شادی اجتماعی امارات متحده عربی قدردانی کرد.