به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، اینکه کدام شرکت و سیاست بیمه‌ای برای شما بهترین است بستگی به خودرویی دارد که با آن رانندگی می‌کنید و همچنین ایالتی که در آن زندگی می‌کنید. طبق بررسی‌های بانکرت که یک شرکت خدمات مالی مصرف‌کننده است و در شهر نیویورک مستقر است، میانگین حق بیمه سالانه برای پوشش کامل یک خودرو در ایالات متحده بالغ بر ۱۶۵۵ دلار است. با این حال، نرخ‌های ارزان‌تری برای سایر انواع پوشش وجود دارد.

بیمه Geico

 گایکو از شرکت‌های بزرگ بیمه آمریکایی است. این غول بیمه آمریکایی در فورت وورث تاسیس شد و امروزه مرکز این شرکت در شمال شهر واشنگتن دی‌سی است. از نظر آمار و ارقام گایکو بهترین شرکت برای اکثر رانندگان بوده که به طور کلی ارائه‌دهنده بیمه خودرو در ایالات متحده با بهترین امتیازات است. آنها در سراسر ایالات متحده از نظر رضایت مشتری در رتبه بالایی قرار دارند، همچنین به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین بیمه‌های خودرو در این کشور رتبه‌بندی می‌شوند.

بیمه تراولرز

تراولرز کمپانی شرکت بیمه آمریکایی است که دومین ارائه‌دهنده بیمه خسارات خودرویی ایالات متحده و سومین شرکت بزرگ خدمات بیمه شخصی در این کشور است، که به صورت مستقل، در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از مینه‌سوتا آغاز کرد و اولین دفتر مرکزی آن، در شهر نیویورک راه‌اندازی شد. خدمات بیمه‌ای تراولرز دارای بهترین قیمت برای اکثر رانندگان است. آنها همچنین با ارائه بسته‌های بیمه‌ای چندگانه، صرفه‌جویی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. همچنین این شرکت بیمه تخفیف‌های دانشجویی خوبی نیز ارائه می‌دهد.

بیمه USAA

 یواس‌ای‌ای شرکت خدمات مالی آمریکایی است که بیشتر در زمینه ارائه خدمات بازنشستگی، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی مالی، بانکداری، خدمات بیمه و بیمه عمر فعالیت می‌کند که بهترین امتیازات را به افراد نظامی ‌ارائه می‌دهد. این شرکت فقط افراد نظامی، جانبازان و خانواده‌های آنها پوشش می‌دهد. یواس‌ای‌ای یکی از مقرون به صرفه‌ترین شرکت‌های بیمه در ایالات متحده است که مشتریان آن می‌توانند حدود ۷۲۵ دلار در سال پس‌انداز کنند.

بیمه ‌هارتفورد

 خدمات مالی ‌هارتفورد شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی و مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک فعالیت می‌کند. شرکت ‌هارتفورد در سال ۱۸۱۰ با سرمایه ۱۵ هزار دلاری چند بازرگان محلی در شهر‌ هارتفورد راه‌اندازی شد. این شرکت دارای بهترین نرخ‌ها برای پوشش بیمه‌ای خودرو در ایالات متحده است و جوایز انجمن بازنشستگان آمریکا (AARP) را دریافت کرده است. طرح‌های بیمه‌ای ارائه شده توسط این شرکت برای رانندگان بالای ۵۰ سال که عضو AARP هستند، طراحی شده است. به رانندگانی که عضو AARP هستند، مزایای مضاعف متعددی ارائه می‌شود.

بیمه Amica

شرکت بیمه متقابل آمیکا یک شرکت بیمه متقابل مستقر در رود آیلند است که بیمه خودرو، خانه و بیمه عمر ارائه می‌دهد. آمیکا در اصل از ابتدا خدمات بیمه خودرو، آتش‌سوزی و سرقت را ارائه می‌داد. این شرکت بهترین ارائه‌دهنده خدمات بیمه خودرو از نظر بالاترین رضایت مشتری است. آمیکا قدیمی‌ترین بیمه‌گر متقابل خودرو در ایالات متحده است. آنها همچنین برای هر پوشش دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، بیمه‌نامه ارائه می‌دهند.

برای بیمه خودرو چقدر پرداخت  می‌شود؟

هزینه بیمه خودرو در ایالات متحده براساس عوامل شخصی تعیین می‌شود که شامل جایی که زندگی می‌کنید، سابقه رانندگی، امتیاز اعتباری راننده و  نوع و سن وسیله نقلیه است و گاهی اوقات عوامل دیگری نیز در نظر گرفته می‌شود. نرخ‌های بیمه خودرو به‌رغم وضعیت کنونی شیوع کرونا در آمریکا در حال افزایش است.

به‌رغم اقداماتی که شرکت‌های بیمه خودرو در سراسر دوران پاندمی‌انجام داده‌اند، مصرف‌کنندگان همچنان شاهد افزایش حق بیمه خودرو هستند و این اتفاق با وجود میلیون‌ها راننده بیمه‌شده در سراسر آمریکا خوشایند نیست. در سال ۲۰۲۰، زمانی که مردم مجبور شدند در خانه‌های خود قرنطینه شوند، هزاران خودرو در حالی که صاحبانشان از خانه کار می‌کردند، در گذرگاه‌ها و گاراژها پارک شدند.  

در طول پاندمی، بیمه‌گران خودرو به دلیل وقوع تصادفات کمتر، ریفاند (استرداد وجه) را به رانندگان ارائه کردند، اما قانون‌گذاران و بیمه‌گذاران استدلال می‌کنند که این میزان کافی نبود. شرکت‌های بیمه تقریبا ۳۰ میلیارد دلار درآمد مازاد به دست آوردند. گروه‌های حامی‌ مصرف‌کنندگان اصرار دارند که به‌طور متوسط، مصرف‌کنندگان ۱۲۵ دلار کمتر از آنچه باید، ریفاند دریافت می‌کنند و تنظیم‌کننده‌های ایالتی هیچ کاری برای تحت فشار قرار دادن شرکت‌های بیمه برای صدور ریفاند انجام نداده‌اند.

از طرف دیگر ایالت‌هایی مانند کالیفرنیا بیشترین کاهش تصادفات را بین مارس ۲۰۲۰ و مارس ۲۰۲۱ مشاهده کردند، اما مصرف‌کنندگان آن با وجود کاهش خسارت، همچنان حق بیمه بیشتری را پرداخت کردند. به عنوان مثال ایلینوی آماده است به همین بهانه از گایکو شکایت کند. شرکت‌های بیمه در حال مقابله با این موضوع هستند و دلیل اصلی آن این است که آنها ادعا می‌کنند به اندازه کافی وجه استرداد کرده‌اند و میلیاردها دلار به طرح‌های امدادی برای مقابله با پاندمی ‌اهدا کردند.

اگرچه به نظر نمی‌رسد این استدلال‌ها برای دلجویی از مصرف‌کنندگانی که احساس می‌کنند باید ریفاند بهتری دریافت می‌کردند، کافی باشد. در هر صورت، حق بیمه‌ها دوباره در حال افزایش است و این امر بیشتر به این دلیل است که رانندگان بیشتری در جاده‌ها حضور دارند و تصادفات بیشتری ثبت می‌شود. هرچند این برای مصرف‌کنندگان مایه تاسف است، اما اقداماتی وجود دارد که بیمه‌گذاران می‌توانند برای کاهش تاثیر آن انجام دهند.

مصرف‌کنندگان در حال حاضر از نظر بودجه در مضیقه هستند و بیمه‌ها این را می‌دانند. در حالی که هیچ تضمینی برای نرخ پایین‌تر وجود ندارد، اکثر شرکت‌ها تلاش می‌کنند بیمه‌گذاران موجود را به عنوان مشتری حفظ کنند، حتی اگر به معنای ارائه نرخ‌های بیمه ارزان‌تر باشد. مصرف‌کنندگانی که در موقعیت ارتقای خودروی خود هستند، با خرید خودروی جدیدتر تمایل به دریافت نرخ‌های پایین‌تری دارند، زیرا خودروهای پیشرفته کنونی مجهز به تجهیزات ایمنی بهتری هستند. مواردی مانند کیسه هوای کاملا فراگیر و کنترل پایداری برقی، امتیاز تست تصادف بالاتری را برای خودرو ارائه می‌دهند و بیمه‌گران برای این ویژگی‌ها تخفیف ارائه می‌دهند. هرچه یک وسیله نقلیه دارای فناوری داخلی بیشتری باشد، تخفیف‌های بیشتری نیز به آن ارائه می‌شود.