شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) به عنوان یکی از  شرکت‌های تحقیقات بازار کشور، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به عنوان عضوی از خانواده dnaunion شروع کرده است. به گفته کامیار امامی‌ مدیر عامل شرکت emrc، این شرکت با تجزیه و تحلیل حرفه‌ای داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده و با به کارگیری روش‌های به‌روز، مسیر مشخص و روشنی را برای صاحبان کسب و کارها ترسیم می‌کند، چرا که «روشنگری» ماموریت اصلی این شرکت بوده و در مسیر توسعه، همراه صدها کسب و کار فعال در بازارهای داخلی و خارجی بوده است.

امامی ‌اهمیت تحقیقات بازار را این‌گونه بیان می‌کند: در مرحله تصمیم‌گیری برای عرضه، تحقیقات به کسب شناخت بهتر مصرف‌کنندگان و پتانسیل بازار بر اساس نیازها و ترندهای آینده کمک می‌کند. در این مرحله برای ورود به بازار، تحقیقات نقش مهمی ‌در خلق ویژگی‌های محصول یا خدمت بر اساس نیاز مشتری دارد. در کنار این موضوع ایجاد نقطه تمایز بر اساس شناخت رقبا از دید مصرف‌کننده، نیز حائز اهمیت است.

وی همچنین افزود: در مراحل رشد و بلوغ محصول، تحقیقات نقش غیرقابل انکاری در موفقیت برنامه‌های بازاریابی و فروش از جمله برنامه‌ریزی برای معرفی محصول، تبلیغات در رسانه، تولید محتوای تاثیرگذار و سایر فعالیت‌های ترویجی دارد. در این مرحله، ارزیابی نتایج برای صرفه‌جویی بودجه موثر است. در مرحله بلوغ، بررسی شاخص‌های سلامت برند برای پاسخگویی به موقع به تغییرات محیطی و حفظ ثبات برند امری ضروری است که از طریق تحقیقات مستمر از منظر بازار و مصرف‌کننده میسر می‌شود.

ارائه سرویس‌ها و ‌خدمات متنوع در تحقیقات بازار از جمله ارزش‌های شرکت emrc است که به گفته امامی‌  انجام انواع تحقیقات کیفی در حوزه‌های گوناگون، انجام انواع تحقیقات کمی ‌و تحلیل داده‌ها، بررسی رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان، تحقیقات ویژه شبکه توزیع کالا، شعب فروش و خرده‌فروشی‌ها، پایش فعالیت‌های تبلیغاتی، ارزیابی کمپین‌های تلویزیونی و محیطی و شناسایی ابزارهای بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی بودجه‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها از جمله سرویس‌ها و خدماتی هستند که مدیر عامل این شرکت به آنها اشاره می‌کند. امامی ‌در ادامه افزود: این شرکت در مسیر رشد حرفه‌ای خود سال‌ها به عنوان همکار شرکت‌های تحقیقاتی داخلی و بین‌المللی معتبر انتخاب شده و با این همکاری‌ها توانسته است سطح خدمات ارائه شده را ارتقا دهد. کسب گواهی‌نامه‌های داخلی و بین‌المللی استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ و ISO ۲۰۲۵۲، کسب صلاحیت آماری تایید شده توسط مرکز آمار ایران و عضویت در انجمن بازاریابی اروپایی تحقیقات بازار (ESOMAR) بیان‌کننده رعایت استانداردها و اصول تحقیقات بازاریابی این شرکت است.