مدیرعامل بیمه البرز در نشست با کارکنان و نمایندگان استان کرمان، با بیان مطلب فوق پتانسیل بالای اقتصادی استان کرمان را عامل و زمینه‌ساز رشد فعالیت‌های بیمه‌ای در این استان عنوان کرد و افزود: با توجه به پتانسیل اقتصادی استان انتظار می‌رود سهم بازار بیمه البرز در این استان افزایش یابد.

محسن پورکیانی با اشاره به تغییرات سریع فناوری در کشور بر لزوم انطباق شرکت با تغییرات به وجود آمده و پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: بی‌شک سازمان‌ها و شرکت‌های خدماتی که خود را با شرایط جدید تطبیق ندهند از دایره رقابت حذف خواهند شد.

وی تامین منافع تمامی ‌ذی‌نعفان شرکت به صورت متوازن را شرط اساسی برای بقای شرکت‌های بیمه‌ای دانست و اضافه کرد: سهامداران، بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت اعم از همکاران و اعضای شبکه فروش ارکان شرکت هستند و تامین منافع آنان به شکل متوازن مد نظر مدیریت ارشد شرکت است.

مدیرعامل بیمه البرز یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد شرکت را اقتصاد نمایندگی‌ها بر‌شمرد و افزود: هیات‌مدیره شرکت به امر اقتصاد نمایندگی‌ها توجه ویژه دارد و به این لحاظ علاوه بر مساعدت‌های مالی که در  دوران شیوع بیماری کرونا به عمل آمد، توسعه فروش بیمه‌نامه زندگی را که برای تقویت اقتصاد و نمایندگان بسیار موثر و با اهمیت است، سر لوحه کار شرکت قرار داده است. نایب رئیس هیات‌مدیره بهره‌گیری از بیمه‌نامه‌های زندگی در شرایط اقتصادی کنونی را یکی از نیازهای اساسی بخش وسیعی از مردم دانست و خاطرنشان کرد: شبکه فروش با همراهی مدیریت‌های ستادی، باید نسبت به تیم‌سازی و ساماندهی آنها اقدام و از تجربیات خود در فروش این بیمه‌نامه استفاده کنند. وی همچنین از شعب و مدیریت‌های ستادی خواست ضمن شناسایی نمایندگان مجرب در فروش بیمه‌های زندگی از آنان به عنوان مدیران فروش بهره گیرند.