به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از یاهوفایننس، شرکت ماستگرو به بایر حق استفاده از مالکیت معنوی را برای اهداف آزمایشی و امکان به دست آوردن حقوق انحصاری برای فناوری‌های این شرکت در کنترل آفات خاک قبل از کاشت، کاربرد علف‌کش‌های زیستی و حفظ مواد غذایی پس از برداشت سیب‌زمینی، در مناطقی مانند اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا را داده است. طبق این قرارداد، بایر تمام آزمایشگاه‌ها، توسعه میدانی، امور نظارتی و توسعه بازار لازم برای تجاری‌سازی این فناوری‌ها را تامین مالی و هدایت می‌کند. ماستگرو به انجام آزمایش‌های میدانی، R&D و توسعه نظارتی به طور همزمان در مناطق دیگر ادامه می‌دهد و با شرکت‌های کشاورزی، محصولات شیمیایی و شرکت‌های غذایی مصرف‌کننده همکاری می‌کند.

خط اصلی فناوری‌های شرکت ماستگرو روی آفت‌کش‌های گیاهی بی‌خطر، موثر و ارگانیک متمرکز است که از مکانیزم دفاعی طبیعی دانه خردل برای درمان بیماری‌ها، آفات و علف‌های هرز استفاده می‌کند. فناوری MustGrow در بسیاری از مناطق آمریکای شمالی و جنوبی، در چندین محصول در پوشش بسیاری از آفات، طی چند سال گذشته کارآیی ثابتی را نشان داده است. کوری گیسون، مدیر عامل شرکت ماستگرو در این خصوص اظهار کرد: ما از سرعت بخشیدن به توسعه و درک فناوری خود با شرکت بزرگ بایر در این مناطق مهم برای تولید مواد غذایی موردنیاز جهان هیجان‌زده هستیم. من امیدوارم ما به طور بالقوه راه‌حلی پایدار برای کشاورزان داشته باشیم تا به مسائل کلیدی در تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی کمک کنیم. همکاری با یک شرکت کشاورزی پیشرو جهانی مانند بایر که بر کشاورزی پایدار متمرکز است، فرصتی فوق‌العاده برای سازمان ما است تا شاهد پیشرفت فناوری‌های خود در سطح جهانی باشیم.

بنویت‌ هارتمن، رئیس بخش بیولوژیک در علوم زراعی بایر نیز گفت: در شرکت بایر می‌دانیم که چالش‌های پیش روی صنعت کشاورزی، چه در حال حاضر و چه در آینده، به تنهایی قابل حل نیستند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با ماستگرو هستیم. این توافق جدید به بایر کمک می‌کند تا پتانسیل فناوری‌های آفت‌کش‌های زیستی جدید این شرکت و چگونگی تسریع توسعه حفاظت از محصولات پایدار را درک کند.

انتظار می‌رود اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا تقریبا ۵۶ درصد از بازار جهانی حفاظت از محصولات کشاورزی را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص دهند. همچنین پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر این است که  بازار کشاورزی جهانی در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳درصد رشد داشته باشد و بازار آسیا پیشتاز این رشد باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود بازار جهانی آفت‌کش‌های زیستی نیز با نرخ رشد ترکیبی سالانه ۱/ ۱۳ درصد رشد کند و تا سال ۲۰۲۷ به ۶۳/ ۱۰ میلیارد دلار برسد که ناشی از افزایش تقاضا برای مواد غذایی ارگانیک، حذف جایگزین‌های شیمیایی مصنوعی و تشدید تلاش‌های دولت‌ها و صنعت برای استفاده از محصولات پایدارتر است.

ماستگرو یک شرکت تجارت عمومی ‌بیوتکنولوژی کشاورزی است که بر ارائه راه‌حل‌های بیولوژیکی مبتنی بر علوم طبیعی برای محصولات با ارزش بالا، از جمله میوه‌ها و سبزیجات و سایر صنایع متمرکز است. این شرکت یک محلول طبیعی مورد تایید EPA ایالات متحده را طراحی کرده و مالک آن است که از مکانیزم دفاعی طبیعی دانه خردل برای محافظت از گیاهان در برابر آفات و بیماری‌ها استفاده می‌کند.  بیش از ۱۱۰ آزمایش مستقل روی این محصول انجام شده است تا امضای ایمن و موثر MustGrow را تایید کند.  این محصول، در قالب گرانول، مورد تایید EPA در تمام ایالت‌های کلیدی ایالات متحده و توسط سازمان بهداشت کانادا PMRA (سازمان تنظیم مقررات مدیریت آفات) به عنوان یک آفت‌کش زیستی برای محصولات با ارزش بالا مانند میوه و سبزیجات محسوب می‌شود. ماستگرو اکنون یک آفت‌کش زیستی عصاره خردل را در قالب مایع، TerraMG، تغلیظ کرده است و با تایید مقررات، می‌تواند از طریق تجهیزات استاندارد قطره‌ای یا اسپری، ویژگی‌های عملکردی آن را بهبود بخشد.