این مبلغ نسبت به سال گذشته با رشد همراه است. مارون در دوره مشابه سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال فروش داشت. بر اساس این گزارش سهم فروش داخلی مارون در ۹ ماه ابتدایی سال بیش از ۱۷۰ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال قبل رشدی نزدیک به دوبرابری را تجربه کرد. این شرکت در دوره مشابه سال قبل ۸۵ هزار و ۴۹۷میلیارد ریال فروش داخلی داشت. همچنین فروش صادراتی این شرکت تا پایان آذر امسال ۶۱ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال بود.

این رقم در دوره مشابه سال قبل ۴۴هزار و ۶۶۰میلیارد ریال بود. بیشترین مبلغ فروش صادراتی مارون در دوره مزبور متعلق به منواتیلن گلایکول به ارزش ۹ هزار و ۸۲ میلیارد ریال بوده است. شرکت پتروشیمی مارون دارای چهار واحد الفین، اتیلن گلایکول، پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین است. واحد الفین شرکت پتروشیمی مارون با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن اتیلن یکی از معدود مگا الفین‌های به بهره‌برداری رسیده جهان است. این واحد عظیم با تولید سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن  اتیلن گرید پلیمری و ۲۰۰هزار  تن پروپیلن گرید پلیمری به عنوان محصولات اصلی در تبدیل هیدروکربن‌ها به مواد پلیمری و پتروشیمیایی نقش اساسی دارد. محصولات ارزشمند دیگری نظیر بنزین پیرولیز، heavy ، C۳+، متان و هیدروژن نیز به عنوان محصولات جانبی در واحد الفین تولید می‌شوند.   ظرفیت طراحی واحد اتیلن گلایکول مارون نیزتحت لیسانس Shell  ۴۴۳کیلوتن در سال است. محصولات این واحد منو اتیلن گلایکول (MEG)، دی‌اتیلن گلایکول (DEG)، تری‌اتیلن گلایکول (TEG) و دی اکسید کربن (CO۲) است.

واحد پلی‌پروپیلن شرکت پتروشیمی مارون نیز با ظرفیت تولید ۳۰۰هزارتن در سال توانایی تولید انواع گریدهای پلی‌پروپیلن را دارد. ارزش این حجم از تولید پروپیلن در شرکت پتروشیمی مارون با مجموع تولید این محصول در چهار شرکت ایرانی مشابه که پیش از این به بهره‌برداری رسیده بودند، برابری می‌کند. پتروشیمی مارون نخستین تولیدکننده گرید PP HIFAX در ایران است که این کوپلیمر هتروفاز کاربرد گسترده‌ای در صنعت خودرو دارد. سایر محصولات این واحد در تولید لوله، الیاف نساجی، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، قطعات الکترونیکی، لوازم‌التحریر، پوشش کابل، تور و وسایل ماهیگیری، مبلمان و هزاران استفاده دیگر کاربرد فراوان دارند. شرکت پتروشیمی مارون قادر به تولید بیش از ۹۰ نوع از گریدهای پلی‌پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمرهای رندوم و کوپلیمرهای هتروفاز (ضربه‌پذیر) است. پلی‌اتیلن سنگین مارون هم از دیگر واحدهای این شرکت است که برای تولید سالانه ۳۰۰هزار تن پلی اتیلن سنگین (HDPE) طراحی شده است. این واحد توانایی تولید ۲۱ گرید مختلف پلی اتیلن سنگین را دارد که محصولات پر ارزش آن برای ساخت جعبه‌های مختلف، صندوق‌های حمل مواد، بطری، مواد آرایشی و بهداشتی، ظروف روغن، فیلم‌های کشسان، الیاف با مقاومت بالا، عایق کابل، لوله‌های فشار بالا و انواع فیلم‌های بسته‌بندی کاربرد فراوان دارد.