به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، جنرال موتورز عکس‌هایی از این مدل تمام الکتریکی منتشر کرد که نشان می‌داد ظاهر این خودرو منحنی‌تر از مدل‌های بنزینی فعلی بازار است. استیو هیل، نایب رئیس شورولت، در بیانیه‌ای گفت:  ایکوناکس همیشه نقش مهمی ‌برای شورولت به عنوان دومین برند پرفروش این غول خودروسازی داشته است. او افزود: ارائه یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای خودروهای برقی در بالاترین حجم صنعت، ثابت می‌کند که شورولت قصد دارد خودروهای برقی خود را در دسترس همه قرار دهد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که جنرال موتورز از پاسخ شورولت در خصوص مدل F-۱۵۰ لایتنینگ فورد نیز پرده‌برداری کرد که آن را یک نسخه کاملا الکتریکی از شورولت سیلورادو با برد تخمینی ۴۰۰ مایل با یک بار شارژ معرفی کرده بود. شورولت سیلورادو یکی از مدل‌های وانت سنگین شرکت شورولت است که بعد از فورد رپتور دومین وانت بزرگ‌سایز پر‌فروش در ایالات‌متحده آمریکا است.

انتظار می‌رود خودروی برقی سیلورادو در سال ۲۰۲۳ در دو مرحله عرضه شود که با یک وانت باری ۳۹۹۰۰ دلاری شروع می‌شود که در بهار در اختیار گروهی از نمایندگان تجاری قرار می‌گیرد. به گفته جنرال موتورز، مدل‌های نسخه اول RST نیز در پاییز با برچسب قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار و نسخه‌های ارزان‌تر این کامیون تا سال ۲۰۲۴ برای مشتریان خرده‌فروشی عرضه می‌شوند. شورولت همچنین تایید کرده است که نسخه تمام الکتریکی بلیزر در بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

این عرضه بخشی از تلاش ۳۵ میلیارد دلاری این خودروساز برای برقی‌سازی ناوگان آن است، زیرا اکثر خودروسازان بزرگ در حال دور شدن از موتورهای احتراق داخلی سنتی هستند که گازهای گلخانه‌ای مضر منتشر می‌کنند.