به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، این بیمه تاکنون در شهرهای آریزونا، ایلینوی، ایندیانا، اوهایو و کارولینای جنوبی فروخته شده است. تویوتا روز پنج‌شنبه اعلام کرد، همراه با تگزاس، به زودی در جورجیا، میسوری و تنسی با اضافه شدن ماهانه ایالت‌های بیشتری فعالیت بیمه‌ای خواهد کرد.

این در حالی است که سایر وسایل نقلیه که برند تویوتا نیستند نیز می‌توانند از پوشش این بیمه استفاده کنند. تویوتا برای اینکه محصول بیمه‌ای خود را در میان انتخاب‌های شلوغی که در حال حاضر در بازار وجود دارند متمایز کند، ۵درصد تخفیف برای تعمیرات در مراکز تایید شده‌اش ارائه می‌دهد که گفته است قطعات آسیب‌دیده در صورت امکان با قطعات اصلی تویوتا جایگزین می‌شوند. بیمه خودرو از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل، نمایندگی‌های مرکز تماس و نمایندگی‌های شرکت تویوتا فروخته می‌شود. این بیمه توسط Toggle، بیمه‌گر متعلق به صنعت کشاورزی پشتیبانی می‌شود.

ویل نیکلاس، مدیر عامل شرکت راه‌حل‌های مدیریت بیمه تویوتا، در این خصوص اظهار کرد این برنامه گسترش خواهد یافت تا دارندگان خودروهای تویوتا بتوانند از اطلاعات رانندگی شخصی خود برای دریافت تخفیف‌های بیشتری استفاده کنند. بیمه تویوتا برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد تا به خریداران خودرو کمک کند برای پوشش بیمه خود دچار مشکل نشوند. از آن زمان، آژانس خدمات کامل برای فروش خانه، اجاره، وسایل نقلیه تفریحی و بیمه حیوانات خانگی گسترش یافته است.