فروش مناسب تیگو 8 در جهان

طی یک سال اخیر ۱۴۰ هزار دستگاه از این خودروی  چینی که اخیرا به بازار ایران نیز راه یافته در بازارهای جهانی به فروش رفته است. تیگو۸ نمونه‌ای از  سرمایه‌گذاری و تلاش چین برای رقابت با بزرگان جهانی است. همکاری با خبره ترین مهندسان واحدهای تحقیق و توسعه مهندسی و تکنولوژی در آلمان و سایر نقاط معتبر، همکاری مشترک با شرکت بریتانیایی جاگوار لندرورز که لوکس‌ترین خودروها را تولید می‌کند و از تکنولوژی فوق‌العاده برخوردار است همراه با سرمایه‌گذاری‌های  کیفی  و همکاری با بزرگ‌ترین قطعه‌سازان بین‌المللی تیگو۸ پرو را به وجود آورده است. بهترین بخش تیگو۸ پرو آپشن‌های ADAS است که این روزها خودروهایی چون رنجرور، مرسدس بنز، بی‌ام‌و، ولوو و... از آن بهره می‌برند، انواع تکنولوژی‌های هوشمند و رادارهای فعال که نهایت امنیت و ایمنی را برای این شاسی بلند خوش قامت به همراه دارد.

از سوی دیگر در بخش فنی نیز تیگو۸ پرو با موتور بسیار مدرن TGDI که توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد در کنار گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته‌ با تکنولوژی شرکت گتراک آلمان  به لحاظ حرکتی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد.

تیگو ۸ پرو در کنار تکنولوژی و عملکرد، آپشن های رفاهی مناسبی را نیز فراهم کرده، حافظه صندلی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، دوربین۳۶۰- سقف پانوراما، شارژ بدون سیم موبایل، کولر دوآل و انبوهی از امکانات دیگر در مقایسه با  رقبای وارداتی این خودرو را در وضعیت برتری قرار می‌دهد.