بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت در ۶ماه نخست سال جاری حدود یک هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۸درصد افزایش روبه‌رو شده است. از جمله مهم‌ترین عوامل افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی، مواد مستقیم مصرفی و دستمزد است که شرکت پیش‌بینی می‌کند این موارد در ۶ماه دوم سال نیز با افزایش روبه‌رو شود.

هزینه‌های فروش، اداری و عمومی‌ شرکت نیز در ۶ماه نخست سال حدود ۳۸میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه با افزایش ۵۶درصدی روبه‌رو شده است. افزایش در هزینه حقوق و دستمزد، استهلاک، انرژی (آب، برق، گاز)، حمل‌ونقل و تبلیغات از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بوده‌اند.

با نگاهی به صورت سود و زیان این شرکت مشخص می‌شود که در بخش سایر هزینه‌های عملیاتی حدود ۸۶میلیارد ریال هزینه شناسایی شده است که در مقایسه با ۶ماه نخست سال قبل با افزایش بیش از ۴۴۰درصدی روبه‌رو بوده است که بخش عمده آن ناشی از توقف‌های صورت گرفته و هزینه‌های جذب نشده در تولید و تلفات دام بوده است.

با توجه به موارد فوق و با کسر سایر هزینه‌های غیرعملیاتی مانند هزینه‌های مالی و... از درآمدهای شناسایی شده، سودخالص ۶ماهه این شرکت در مجموع به ۳۱۰میلیاردریال می‌رسد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۹درصد افزایش را نشان می‌دهد.  با احتساب سود خالص محقق شده، مجموع سود انباشت شده شرکت تاپایان شهریور ۱۴۰۰ به  حدود ۳۱۵میلیارد ریال می‌رسد که در مقایسه با پایان سال مالی ۹۹، حدود ۲۴درصد افزایش را نشان می‌دهد. شرکت در دوره مذکور موفق به کاهش دوره وصول مطالبات خود و افزایش روند بازدهی فعالیت‌ها شده است و از این بابت انتظار می‌رود تا پایان سال سود انباشته و نسبت حقوق مالکانه در صورت‌های مالی این شرکت بیش از پیش بهبود یابد.