به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از لس آنجلس تایمز، جورج مورنو دارنده یک خودروی پیکاپ این خودرو را مانند بسیاری دیگر از پیکاپ‌های مشابه برای امور کاری خود استفاده می‌کند. وی ساکن مرکز شهر لس آنجلس است و یک شرکت انبارداری و تدارکات را اداره می‌کند. در حالی که کامیون‌های سنگین بیشتر برای حمل و نقل بارهای بزرگ در مسیرهای طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما او اغلب از فورد F-۱۵۰ خود در مسیرهای کوتاه‌تر استفاده می‌کند. مورنو، ۵۲ ساله، می‌گوید: قطعا هزینه‌های سوخت برای ما بسیار مهم است و در حالی که شاهد افزایش هزینه‌هایمان هستیم، سخت است قیمت‌ محصولات یا خدماتمان را در سطح منصفانه نگه داریم.

هنگامی ‌که تورم افزایش می‌یابد، افزایش قیمت بنزین بارزترین جلوه آن است. با میانگین قیمت کنونی حدود ۴۰/ ۳ دلار در هر گالن، دولت بایدن به شدت نگران این موضوع است. رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه دستور داد از ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده استفاده شود تا نفت بیشتری در بازار عرضه شود، با این امید که این اقدام، موتور افزایش قیمت سوخت را معکوس کند. رانندگان کامیون‌ها و‌ وانت‌ها بیشتر از سایرین این تاثیرات را احساس می‌کنند و گلایه‌های آنها در پمپ بنزین‌ها نشان‌دهنده تغییرات عمده در طراحی خودروهایی است که اکنون محبوب‌ترین خودروهای آمریکا هستند.

با مروری بر طراحی خودروها در گذشته در‌می‌یابیم که در سال ۱۹۶۰، یک پیکاپ استاندارد Chevy  حدود ۳۵۳۵ پوند وزن داشت. امروز خودروی ‌Chevy Silverado‌، وزنی معادل ۴۲۵۷ پوند دارد که ۲۰درصد افزایش یافته است. اگر مدل Silverado LT Trail Boss را با کابین خدمه و موتور سنگین‌تر و گزینه‌های دیگر انتخاب کنید، این مقیاس به ۵۱۵۵ پوند افزایش می‌یابد که ۴۶درصد نسبت به مدل ۱۹۶۰ افزایش وزن دارد. این در حالی است که کامیون‌ها خیلی بلندتر نیز هستند. در سال ۱۹۶۰ میانگین قد مردان آمریکایی ۵ فوت و ۸ اینچ بود اما در سال ۲۰۲۰ به ۵ فوت و ۹ اینچ افزایش یافته است، اما پیکاپ Chevy از ۵ فوت و ۹ اینچ در آن سال‌ها به تقریبا ۶ فوت و ۶ اینچ افزایش یافته است. سقف خودروها نیز در مقایسه با آن سال بلندتر شده به طوری که در حال حاضر ارتفاع سقف خودروی F-۲۵۰ Super Duty  حدود ۵۵ اینچ است. خودروسازان همواره این گزینه را به عنوان نقطه عطفی برای فروش خود در نظر می‌گیرند.

با این حال، خودروسازان با استفاده از مواد سبک‌تر و موتورهای کارآمدتر، پیشرفت‌های چشمگیری را در جهت بهبود مصرف سوخت در این کامیون‌ها داشته‌اند، اما همواره افزایش ابعاد در جهت مخالف دستاوردهای بهره‌وری سوخت عمل می‌کند. همان‌طور که آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی در این ماه به آن اشاره کرد، اندازه و وزن یک عامل کلیدی تعیین‌کننده در میزان مصرف سوخت خودرو است. بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، میانگین مسافت پیموده شده برای خودروهای سدان در سال ۲۰۱۹ به ۹/ ۳۰ مایل در هر گالن رسید. در همین حال، میانگین کامیون‌های پیکاپ از دهه ۱۹۸۰ تقریبا روی ۱۹ مایل به ازای هر گالن ثابت مانده است. اگر بار یک تریلر را روی بزرگ‌ترین پیکاپ‌های امروزی قرار دهید، این مسافت پیموده شده به تک‌رقمی ‌کاهش می‌یابد.

با این حال، سال گذشته برای اولین بار، خودروهای پیکاپ بیشتر از خودروهای سواری در ایالات متحده فروخته شدند. درک محبوبیت پیکاپ‌ها سخت نیست. چیزی که زمانی یک ابزار در مزرعه و به عنوان تجهیزات کارگاهی بود، امروز به یک وسیله نقلیه روزمره تبدیل شده است که به خوبی با سبک زندگی میلیون‌ها آمریکایی هماهنگ شده است. امروزه با سیستم‌های تعلیق مدرن، با پیکاپ‌ها می‌توان مانند یک خودروی سواری رانندگی کرد.  

در عصر هوم دیپو، پیکاپ‌های جدید می‌توانند قطعات بزرگ چوب را برای پروژه‌های بازسازی خانه در خود جای داده و به مقاصد مورد نظر حمل کنند. در عصر کاستکو، آنها به راحتی می‌توانند کل خواربار موردنیاز خود را که در آن همه کالاها به صورت عمده یافت می‌شود، به سمت انبار خود حمل کنند. اینکه جذابیت آنها کمرنگ می‌شود یا نه به این سوال بستگی دارد که قیمت سوخت چقدر بالا می‌رود و چقدر در سطوح بالا باقی می‌ماند. مطالعات چندین دهه نشان داده است که افزایش قابل توجه در هزینه‌های سوخت بر تصمیمات خرید خودرو توسط مردم تاثیر می‌گذارد‌، اگر آنها مطمئن شوند این افزایش قیمت برای شش ماه یا بیشتر باقی بماند، ممکن است از تصمیم خود برای خرید یک خودروی پرمصرف منصرف شوند و به دنبال یک خودروی با مصرف سوخت کمتر بروند.

به گفته جیمز راکداشل، نویسنده این مقاله، تنها گروهی که با افزایش قیمت‌های بنزین به سطوح بسیار بالاتر به سمت خودروهای کارآمدتر حرکت نکردند، کسانی بودند که دوستدار محیط‌زیست بودن خودرو در تصمیم‌گیری برای خریدشان جایی نداشت. در این گزارش نیامده که چه تعداد از آنها خریداران پیکاپ هستند، اما افزایش فروش نشان می‌دهد میلیون‌ها آمریکایی پیکاپ‌های بزرگ را بسیار دوست دارند.

تنش بین محیط زیست و قیمت پایین بنزین، تقریبا مانند هر موضوع مهمی‌ در سال‌های اخیر، سیاسی و بحث‌برانگیز شده است. این اقدام در تلاش‌های دولت بایدن برای رسیدگی به مساله گرمایش جهانی و در عین حال کاهش خشم نسبت به قیمت‌های بالای سوخت آشکار است. ابتدا بایدن دستور کاهش تولید نفت و گاز طبیعی آمریکا را صادر کرد. سپس از عربستان سعودی درخواست کرد لوله‌های نفتی را برای کاهش قیمت‌ها باز کند. اندکی پس از اینکه عربستان سعودی به این درخواست دست رد زد، او شیر ذخایر استراتژیک نفت خود را باز کرد.