این جلسات که با راهبری امیرمیثم گیاهی کارآفرین حوزه دیجیتال برگزار می‌شود با تشریح وظایف کلیدی مدیر ارشد در هر کسب وکار آغاز شد. در این رویداد، توفیقی مدیر عامل موسسه علوم و فنون و مرکز نوآوری کیش در خصوص آینده رمزارزها و بلاک‌چین، حسین مزروعی مدیر عامل آواگیمز در زمینه اهمیت تیم‌سازی در تیم‌های استارت‌آپی و محمد مهدی قائمی‌نیا متخصص در حوزه سیاستگذاری تکنولوژی، تجربیات خود را در حوزه مدیریت کسب و کار و نوآوری ارائه داده‌اند.

یکی دیگر از مهمانان ویژه این نشست، علی صدوق مالک هتل دریایی ترنج و از کارآفرینان جزیره کیش، به بیان تجربیات خود و دغدغه‌های یک کارآفرین پرداخت. صدوق بر لزوم گسترش فرهنگ کارآفرینی در کشور تاکید کرد. محمد علی میرزا بابایی، از متخصصان حوزه مالکیت فکری نیز در باب اهمیت و تاثیر ثبت مالکیت فکری ایده‌ها و اختراعات در کسب‌وکارها، نکاتی را بیان کرد و امیر غیاثی‌فر متخصص حوزه پرسونال برند نیز به بیان تاثیر برند کارفرمایی در جذب و استخدام پرسنل پرداخت.

مهمانانی همچون احسان سلیم‌پور مدیر پشتیبانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، سوداگران مدیر IT و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش و فرخیان از شرکت دانش بنیان پالکو نیز در این نشست حضور داشتند.

این سلسله نشست‌ها با رویکرد پرسش و پاسخ و به صورت تعاملی و با اشتراک گذاری تجربیات، سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برگزار خواهد شد.