موضوع فعالیت‌های این شرکت انجام کلیه امور مربوط به عملیات مرغداری ازجمله پرورش طیور، تولید گوشت، تخم‌مرغ و انواع جوجه یک روزه و... است که واحد‌های این شرکت در شهرهای آمل، ساری، رشت و سپیدان در حال فعالیت هستند. در حال حاضر این شرکت جزو شرکت‌های فرعی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر بوده و واحد اصلی نهایی نیز سازمان اقتصادی کوثر، از شرکت‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.  سرمایه این شرکت نیز در بدو تاسیس یک میلیارد ریال بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه از طریق مطالبات حال شده، تجدید ارزیابی زمین‌ها و ادغام‌های صورت گرفته، به حدود هزار و ۳۷میلیارد ریال رسیده است.

 افزایش سود با وجود کاهش مقدار فروش

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، درآمدهای عملیاتی این شرکت برای دوره ۹ماهه منتهی به شهریور سال‌جاری حدود ۵هزار و ۱۳۰میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۷درصد افزایش داشته است. این عدد با کسر هزینه‌های عملیاتی، هزینه‌های مالی و سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی، سود خالص این شرکت را به حدود هزارمیلیارد ریال می‌رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۹۷درصد افزایش داشته است.

نکته قابل توجه در روند سود‌سازی این شرکت افزایش قیمت محصولات است. به طوری که با وجود کاهش ۳۶درصدی مقدار فروش، ارزش فروش تقریبا دوبرابر شده است. این موضوع درکنار وجود نهاده‌های ارزان‌قیمت موثرترین عوامل در تحقق سود شرکت بوده است. با توجه به بحث‌های مطرح شده در مورد حذف ارز ۴۲۰۰تومانی، درصورت تحقق این سوال مطرح می‌شود که آیا شرکت می‌تواند به روند سودسازی خود ادامه دهد؟