در حالی که درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی بانک ایران‌زمین در پایان ۶ ماهه سال گذشته ۲.۰۱۹ میلیارد و ۷۰۱میلیون ریال بوده است این رقم در پایان فصل گرم امسال به ۳.۲۶۲میلیارد و ۶۶۹میلیارد ریال افزایش یافته که جهش بیش از ۱۲۴۳ میلیارد ریال داشته است.

در عین حال، درآمد کارمزد و زمین نیز در پایان ۶ ماهه امسال به مبلغ ۱.۰۴۹ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال رسیده در حالی که این مبلغ در پایان شهریور پارسال ۴۵۹ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال به ثبت رسیده بود. خالص درآمد کارمزد بانک ایران زمین نیز از مبلغ ۵ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال در پایان تابستان ۹۹ به ۷۳۹ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال رسیده که نشان ‌دهنده رشدی چشمگیر است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی بانک خصوصی ایران‌زمین که از طریق سامانه کدال در اختیار سهامداران قرار گرفته است، خالص سود سرمایه‌گذاری‌های این بانک ۴هزار میلیارد ریالی، در پایان فصل گرم سال گذشته ۱۶۹ میلیارد و ۷ میلیون ریال بوده که در مقطع مشابه امسال به ۵۶۸ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال افزایش یافته است. این گزارش حاکی است، جمع دارایی‌های و زمین هم از مبلغ ۴۳۵.۹۲۱میلیارد و ۹۶۷میلیون ریال در پایان سال گذشته به ۴۷۲.۳۸۷میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال رسیده است.

سپرده‌های مشتریان بانک بازار سرمایه‌ای ایران زمین نیز در شهریورماه سال ۱۳۹۹ معادل ۳۴.۴۸۵میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال بوده که با رشدی حدود ۵هزار میلیارد ریالی به ۳۹.۸۱۹ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال در پایان ماه ششم سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است. این گزارش حاکی است، قرار است سرمایه بانک ایران زمین با ۴۰۰درصد افزایش از محل آورده نقدی با سلب حق‌تقدم از سهامداران فعلی از مبلغ ۴هزار  میلیارد ریال به ۲۰هزار میلیارد ریال افزایش یابد.