شتاب شرکت‌های گردشگری  برای  زندگی همراه کووید- 19

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از کره تایمز، روز جمعه گذشته، شرکت کره ایر حامل پرچم کره‌جنوبی، اعلام کرد که در حال بررسی پروازهای نامنظم خود به جزایر ‌هاوایی است، در حالی که آسیانا ایرلاینز دومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور نیز، قصد دارد ماه آینده پروازهای خود را با خدمات کامل به گوام آغاز کند. طبق اعلام وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی، شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت این کشور نیز برای از سرگیری پروازهای بین‌المللی آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، زیرا Jeju Air، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی کم هزینه این کشور، درخواست تجدید مجوز برای انجام پروازها در ۱۸ مسیر بین‌المللی، از جمله پروازهای به چینگدائو و یانتای چین و چیانگ مای و بانکوک را کرده است. شرکت‌های هواپیمایی T’way  ایر و جین ایر همچنین درخواست تمدید مجوز پروازها به ترتیب در مسیرهای بوسان به هنگ‌کنگ و اینچئون ماکائو را کرده‌اند.

آژانس مسافرتی آنلاین اینترپارک تور در این خصوص اظهار کرد میزان تقاضا برای پرواز به کشورهای اروپایی به ویژه در شرایطی که انتظار می‌رود سیاست‌های بهداشتی کشورها تغییر کند، افزایش یافته است. احتمالا در سیاست‌های جدید اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش می‌یابد و مقامات بهداشتی قصد دارند بیشتر از همه موارد بر مدیریت و رسیدگی به بیماران وخیم تمرکز کنند. این در حالی است که فروش پروازهای  مادرید ماه گذشته ۶۲۵درصد نسبت به ماه اوت افزایش یافته است، در حالی که فروش پروازها به زوریخ و آمستردام به ترتیب ۲۷۵درصد و ۲۵۰درصد رشد داشته است. این شرکت اعلام کرد بیش از ۶۰درصد پروازهای فروخته شده در ماه گذشته برای ماه‌های اکتبر تا ژانویه رزرو شده‌اند و خاطرنشان کرد که تقاضای رو به رشد برای سفرهای خارجی در پایان امسال و آغاز سال آینده ممکن است ادامه داشته باشد.

یک مقام از یک شرکت هواپیمایی مستقر در سئول گفت: ما انتظار داریم تقاضا برای سفرهای خارجی همچنان افزایش یابد، زیرا برنامه واکسیناسیون در کشور در حال افزایش است. آژانس‌های مسافرتی همچنین مشغول آماده شدن برای از سرگیری تورها و بسته‌های مسافرتی به خارج از کشور هستند. پس از امضای توافق نامه حباب مسافرتی با سنگاپور توسط دولت در ۸ اکتبر، بزرگ‌ترین آژانس مسافرتی کره جنوبی با نام  Hana Tour چهار نوع پکیج مسافرتی مختلف برای سنگاپور را منتشر کرد که قرار است ماه آینده آغاز شود. این توافق‌نامه، که از ۱۵ نوامبر اجرایی می‌شود، با هدف معافیت یا تسهیل قوانین مربوط به قرنطینه اجباری برای مسافران ورودی که کاملا واکسینه شده‌اند، انجام می‌شود. این شرکت اعلام کرد که سفرهای بسته‌ای به سایپان که در ماه جولای توافق‌نامه حباب سفر با کره را امضا کرد، قبلا در سال ۲۰۲۱ به طور کامل فروخته شده است. از سوی دیگر، آژانس گردشگری Very Good Tour تورهای بسته‌ای را به کشورهای اروپایی و گوام برنامه‌ریزی کرده است، در حالی که شرکت اینترپارک نیز تورهای شفق قطبی را به ایسلند، فنلاند و نروژ ترتیب داده است.