این بانک در نامه‌ای شش صفحه‌ای، هشدار داد که این اقدامات می‌تواند بر نمرات اعتباری کاربران تاثیر بگذارد، احتمالی که موجب نگرانی برخی افراد شده است. این تصمیم با انتقاد مصرف کنندگانی که به این محصول تمایل دارند و سناتور الیزابت وارن، منتقد همیشگی صنعت بانکداری، همراه بود. این در حالی است که در سال ۲۰۱۶ مشخص شد کارکنان میلیون‌ها حساب جعلی باز کرده اند و اعتبار ولز فارگو خدشه دار شده است.

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، به گفته سخنگوی این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو، اکنون بانک تصمیم گرفته است خطوط اعتباری را برای کسانی که به طور فعال از آنها استفاده می‌کنند یا می‌خواهند خطوط قدیمی ‌را دوباره فعال کنند، قابل استفاده نگه دارد، اما به هر حال، این محصول را به مشتریان جدید ارائه نمی‌دهد. پس از گزارش CNBC که ماه گذشته منتشر شد، به گفته شخصی که از شرایط مطلع است، مشتریان از بانک خواسته‌اند حساب‌های آنها را باز نگه دارد تا از مشکلات بیشتر جلوگیری شود.یک منبع آگاه که از صحبت در مورد مذاکرات داخلی بانک خودداری کرد، در این خصوص اظهار کرد که مورد دیگری که بررسی شده، تاثیر بالقوه بر نمرات اعتباری بود. از بین مشتریان دارای خط اعتباری شخصی، ۶۰درصد از آنها به طور فعال از آن استفاده می‌کردند، در حالی که بقیه در ۱۲ ماه گذشته استفاده‌ای از کارت اعتباری شخصی خود نکرده بودند. این شخص گفت، بانک شروع به ارسال نامه‌هایی به مشتریان کرده است که آنها را از تغییر نظر شرکت مطلع می‌کند. بیانیه کامل بانک ولزفارگو به شرح زیر است:

به عنوان بخشی از بررسی‌های استراتژیک ما در مورد مشاغل در سال گذشته، متوجه شدیم که مجموعه محصولات دیگر ما بهتر از خطوط اعتباری شخصی به مشتریان ما خدمت‌رسانی می‌کنند. در نتیجه افتتاح این خطوط را در ماه مه ۲۰۲۰ متوقف کردیم و اخیرا به مشتریان اطلاع دادیم که قصد داریم خطوط موجود را ببندیم. ما بازخورد مشتریان خود را شنیدیم و این بازخورد برای ما بسیار مهم است. ما با اطمینان پاسخ می‌دهیم که مشتریان می‌توانند این خطوط اعتباری را مجددا در اختیار داشته باشند. به مشتریانی که از خطوط خود استفاده می‌کنند، اطلاع می‌دهیم که خطوط آنها باز است و می‌توانند همچنان از آنها استفاده کنند. برای مشتریانی که حساب‌های آنها در ۱۲ ماه گذشته غیرفعال بوده است، اگر مایل هستند خطوط خود را باز نگه دارند، می‌توانند با ما تماس بگیرند و به سادگی از خط خود استفاده کنند. برای آن دسته از مشتریان غیرفعال که خطوط خود را به یکی از این روش‌ها فعال نمی‌کنند، حساب‌ها در ۲ دسامبر ۲۰۲۱ بسته می‌شود. از ۱۷ اوت، ما با همه مشتریانی که نامه‌های قبلی را دریافت کرده‌اند ارتباط برقرار کرده‌ایم تا با استفاده از ایمیل و نامه‌های مکتوب، آنها را از این تغییر مطلع کنیم.