سیدضیاء ایمانی در این سفر با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و گردشگری استان خراسان رضوی تاکید و اظهار کرد: اولویت بانک سینا در حوزه تخصیص منابع در سال‌جاری، تلاش برای اشتغال‌زایی و رفع موانع تولید است و باید از ظرفیت‌ها و خدمات بانک به‌ویژه در حوزه تسهیلات برای تحقق این مهم که منجر به ارزآوری و رشد اقتصادی می‌شود، استفاده کرد.

مدیرعامل بانک سینا ظرفیت این بانک در بخش محصولات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و با انگیزه در کنار ظرفیت‌ها و خدمات مطلوب به ‌ویژه در حوزه‌های اعتباری، امتیازی مهم در مسیر ارتقای جایگاه بانک و افزایش سهم بازار است. ایمانی تاکید کرد: بانک سینا با ارائه تسهیلات و خدمات نوین بانکی همواره در پله نخست خدمت‌رسانی ایستاده و با تامین مالی طرح‌ها به‌ویژه بنگاه‌های مولد و تولیدی در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برداشته است.

وی اعلام کرد: با تمرکز تلاش‌ها و اقدامات همکاران برای کاهش مطالبات، افزایش منابع و افزایش درآمدهای غیرمشاع، می‌توان به نتایج مطلوبی در پیشبرد سیاست‌های راهبردی بانک دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: منطقه خراسان با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقای عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کند.