اولین شوروم و فروشگاه دائمی  ایران دوچرخ افتتاح شد

کلاس محصولات ایران دوچرخ شامل رده‌های متنوعی چون استریت، اسکوتر، ATV، تریل، موتور و سه‌چرخه برقی است.

ایران دوچرخ با افتتاح رسمی شوروم مرکزی خود و با تولید محصولات به‌روز سعی دارد در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های حرفه‌ای، به استانداردهای جهانی تولید متناسب با کاهش آلودگی و ارتقای ایمنی دست یابد و فناوری‌های روز صنعت را به کشور وارد کند.

شرکت ایران دوچرخ به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور، همکاری فنی و تجاری با شرکت‌های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود دارد. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل‌توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.

پیش ‌از این نیز آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ از عرضه محصولات جدید در حوزه موتور و سه‌چرخه برقی، موتور تریل و چهارچرخ در برنامه کاری امسال خود خبر داده و اعلام کرده بود ضمن افزایش تنوع محصولات، قصد تولید ۷۵۰۰ دستگاه از محصولات متفاوت را دارند.

جیران در کلاس موتوربرقی و وترانو در کلاس اسکوتر کلاسیک با طراحی زیبا از جدیدترین محصولات این شرکت و تولید و عرضه انبوه آن به بازار آغاز شده است.