وقتی صحبت از محصولات پرچمدار در میان باشد انتظارات از محصول بالا می‌رود و ایکس ویژن در سری ۸ تلویزیون‌های خود به خوبی به این انتظارات پاسخ داده است.

شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلویزیون کیفیت تصویر آن باشد. وضوح تصویر در تلویزیون‌های سری ۸ ایکس ویژن  ULTRA HD ۴K است که با پشتیبانی از تکنولوژی HDR۱۰  تصاویر را با جزئیات بیشتر و رنگ‌های زنده و واقعی به نمایش می‎گذارد. آنچه این محصول را متمایز کرده پشتیبانی از تکنولوژی MEMC است که به کمک آن تصاویر سریع، بسیار روان و بدون سایه دیده می‌شوند.

این تلویزیون‌ها هوشمند بوده و مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ هستند که دسترسی به دنیایی از سرگرمی ‌و اطلاعات را در قاب تلویزیون امکان‌پذیر کرده است. در کنار تمام ویژگی‌ها، به‌کارگیری سیستم صوتی Pure sound  و دو بلندگوی پرقدرت در جلوی تلویزیون، تجربه‌ای متفاوت از شنیدن را به مخاطب ارائه می‌دهد.  

 نمایش  جزئیات با تلویزیون‌های ULTRA HD ۴K

وضوح تصویر در تلویزیون‌های سری ۸ ایکس ویژن،  ULTRA HD ۴K  است که وضوحی ۴ برابر تلویزیون‌های  FULL HD را ارائه می‌دهد. این وضوح تصویر تماشای جزئیات بیشتر در تصاویر را امکان‌پذیر می‌کند و برای لذت بردن از تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با کیفیت ۴K این تلویزیون فراتر از انتظار شما عمل می‌کند.

سری ۸ ایکس ویژن علاوه بر وضوح تصویر بسیار بالا از تکنولوژی HDR۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR۱۰ با تاثیر بر کنتراست عمق رنگ را بالا می‌برد، در این حالت نقاط روشن، روشن‌تر و نقاط تیره، تاریک‌تر نمایش داده می‌شود در نتیجه شاهد رنگ‌هایی واقعی‌تر و واضح‌تر خواهید بود. HDR با نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها جزئیات بیشتری را در تصویر نمایان می‌کند و همین امر باعث می‌شود تصاویر به آنچه در واقعیت می‌بینیم نزدیک شوند.

تلویزیون مدل ۶۵XTU۸۳۵ از سری ۸ ایکس ویژن، مجهز به پنل IPS است. تکنولوژی IPS یک روش جدید در ساخت صفحه نمایش است که دارای مزیت‌هایی در مقایسه با سایر صفحه نمایش‌ها است. استفاده از این تکنولوژی در پنل باعث افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می‌شود. مهم‌ترین ویژگی پنل‌های IPS افزایش زاویه دید است و این به آن معنا است که در هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش نگاه کنید تصاویر را واضح و با کیفیت می‌بینید. از دیگر ویژگی‌های این پنل‌ها کاهش حساسیت نسبت به ضربه است و این مزیت مقاومت صفحه نمایش را در مقابل ضربه بالا می‌برد.

 تکنولوژی MEMC

فناوری MEMC با افزایش سرعت انتقال تصاویر و حذف لرزش‌ها و سایه‌ها، تصاویر را به صورت روان و طبیعی به نمایش می‌گذارد. این تکنولوژی در تلویزیون‌های ایکس ویژن، کمک می‌کند تصاویر سریع ورزشی و اکشن، بدون افت کیفیت و روان پخش شوند. تکنولوژی MEMC به کمک طرفداران بازی‌های ویدئویی آمده و با ارائه باکیفیت تصاویر سریع، هیجان بازی را دوچندان می‌کند.

تلویزیون‌های سری۸ ایکس ویژن از سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound  بهره می‌برند که با دو بلندگوی ۱۲ واتی تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن صدای باکیفیت را به کاربران ارائه می‌دهد. در حالی که اکثر تلویزیون‌های موجود در بازار دارای بلندگوهایی با توان ۱۰ وات هستند این تلویزیون با استفاده از بلندگوهای پرقدرت و طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون، صدایی رسا و پرقدرت ارائه می‌کند. مزیت طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون این است که صدا بدون برخورد با مانع و به طور مستقیم به گوش می‌رسد.

 سیستم‌عامل اندروید؛ یک دوست هوشمند

این تلویزیون‌ها مجهز به سیستم‌عامل اندروید ورژن ۱۰ و  اپلیکیشن‌های کاربردی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند، وبگردی کنند و بازی‌های گوناگونی را نصب و اجرا کنند. در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن اپلیکیشن‌های پرکاربردی به صورت پیش‌فرض نصب شده است، از جمله اپلیکیشن پرطرفدار فیلیمو که تماشای هزاران فیلم و سریال  را برای کاربران امکان‌پذیر کرده است. همچنین اپلیکیشن دی‌جی کالا که با استفاده از آن، خرید آنلاین و بررسی محصولات در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت بخش‌تر می‌شود.

طراحی متفاوت و زیبا در سری ۸ ایکس ویژن، از دیگر ویژگی‌های این محصول پرچمدار است. طراحی قاب بسیار ظریف و باریک، نمایی مدرن و زیبا به محیط می‌دهد. قرارگیری اسپیکرها در جلوی تلویزیون علاوه بر کمک به پخش صدایی واضح‌تر، به زیبایی محصول کمک کرده است.

 درگاه‌ها

این تلویزیون دارای یک درگاه USB۳.۰ و یک درگاه USB۲.۰ و  ۳ درگاه HDMI است که امکان اتصال هر دستگاهی مانند‌ هارد و فلش و کنسول‌های بازی و... را به راحتی فراهم می‌کند. درگاه USB۳.۰ کمک می‌کند انتقال داده‌ها بین دستگاه خارجی و تلویزیون با سرعت بیشتری انجام گیرد.

 اتصال بی‌سیم

قابلیت WIFI Screen Mirror در این تلویزیون به مخاطبان کمک می‌کند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

 جمع‌بندی

تلویزیون‌های سری ۸ ایکس ویژن که به عنوان سری پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود،  بالاترین مشخصات فنی در بازار تلویزیون ایران را داراست. وضوح تصویر ۴K  و پشتیبانی از HDR۱۰ بهترین کیفیت را از تصاویر در اختیار مخاطب می‌گذارد و علاوه بر آن تکنولوژی MEMC در این تلویزیون کمک می‌کند تصاویر سریع بسیار روان دیده شوند. علاوه بر کیفیت تصویر بالا، کیفیت صدا نیز در تلویزیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که سیستم صوتی Pure Sound  اسپیکر جلو به کمک این تلویزیون آمده که فراتر از انتظار عمل کند. تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت جزء جدایی‌ناپذیر در خانه‌های مدرن امروزی هستند. سری ۸ ایکس ویژن نیز با استفاده از سیستم عامل اندروید و ریموت کنترل هوشمند، دسترسی به دنیایی از سرگرمی ‌و اطلاعات را بسیار آسان و جذاب کرده است.

همچنین در کنار تمام این ویژگی‌ها خدمات پس از فروش معتبر مادیران و ضمانت ۲۴ ماهه، از مزایای خرید این محصول باکیفیت ایرانی است که از اهمیت آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.