مدیرعامل هلدینگ توکافولاد در این مجمع به بیان عملکرد شرکت در سال گذشته و برنامه‌های این شرکت برای سال‌جاری اشاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد به‌عنوان بازوی قدرتمند شرکت فولاد مبارکه و به‌عنوان یکی از هلدینگ‌های صاحب‌نام در زنجیره فولاد است که با ارائه خدمات در زمینه تولید انواع نسوزها، تولید رنگ، تولید غلتک‌ها و لاستیک‌های صنعتی، موادمعدنی، ساخت قطعات، تعمیر و نگهداری تجهیزات و ارائه خدمات پشتیبانی در بخش‌های مختلف صنعت فولاد فعالیت می‌کند. عبدالرضا جمالی در ادامه افزود: به استناد آمار و اطلاعات و شاخص‌های مالی و عملکردی، در سایه اعتماد سهامداران و تلاش کلیه مدیران و کارکنان گروه توکا فولاد و با حمایت مدیران شرکت فولادمبارکه در سال ۱۳۹۹ عملکرد مجموعه شرکت‌های هلدینگ توکا فولاد درخشان و بی‌نظیر بوده است .

وی تصریح کرد: باوجود بی‌ثباتی شاخص‌های کلان اقتصادی به‌ویژه نوسان نرخ ارز، شیوع کرونا و تحریم‌ها کلیه شاخص‌های عملکردی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد در سال ۹۹، از رشد قابل‌توجه و پایداری برخوردار بوده است. وی ابراز امیدواری کرد با تداوم روند اصلاح سرمایه‌گذاری‌ها، گام‌های بیشتری برای تعالی شرکت برداشته شود. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در این گزارش با تشریح برنامه استراتژی توکا فولاد بر مبنای شاخص سود عملیاتی، پیگیری و اجرای دقیق این برنامه را ضامن تداوم موفقیت‌های آتی و تحول چشم‌گیر توکافولاد دانست. وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد به‌عنوان یک‌نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار و تحت کنترل و مدیریت شرکت فولاد مبارکه اصفهان است، عنوان کرد: وجود شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای هلدینگ توکافولاد، همواره به‌عنوان یک فرصت و مزیت پایدار است. جمالی تصریح کرد: متاسفانه برخی از سهامداران عزیز از اهمیت پشتیبانی‌های شرکت فولاد مبارکه برای توکافولاد غافل هستند، درصورتی‌که بازار فعالیت هلدینگ توکافولاد توسط شرکت فولادمبارکه اصفهان تامین می‌شود و حتی در مواردی که شرکت‌های گروه نیازمند تامین مالی بوده‌اند، معمولا از مساعدت‌های مالی شرکت فولاد مبارکه برخوردار می‌شوند. جمالی افزود: با توجه به ثبت مرحله اول افزایش سرمایه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده، در مقطع زمانی برگزاری مجمع عمومی عادی، تعداد سهام شرکت ۴۰۳ میلیارد سهم‌ است.  وی با تشریح طرح‌های توسعه شرکت‌های گروه که با آینده‌نگری و نگرش به شرایط روز بازار طراحی ‌شده‌اند از جمله به فعالیت در بخش تولید رمز ارز در یکی از شرکت‌های تخصصی انرژی در گروه اشاره کرد که به‌زودی فعالیت رسمی آن با مجوز سازمان صمت آغاز می‌شود. عبدالرضا جمالی، در ادامه از بررسی‌های اولیه برای ورود تعدادی از شرکت‌های هلدینگ توکا فولاد، به فرا بورس خبر داد و گفت: در حال حاضر مقدمات تبدیل این شرکت‌ها به سهامی عام و ورود به فرابورس مهیا شده است.

مدیرعامل هلدینگ توکافولاد در ادامه با اشاره به ارزش ریالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت‌های گروه توکافولاد به میزان ۲۲۶۰ میلیارد تومان گفت: تنها با مشارکت حدود ۵۰۰میلیارد تومانی آورده سهامداران می‌توان این میزان پروژه را در گروه اجرا کرد که تحول بزرگ و چشم‌گیری را در هلدینگ توکا فولاد به وجود خواهد آورد و در اثر آن توکا فولاد در ردیف برترین‌های هلدینگ‌های گروه صنعتی و معدنی کشور قرار می‌گیرد. وی در پایان به رویکرد و تعهد شرکت در بخش ایفای مسوولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: مسوولیت اجتماعی شرکتی در توکا فولاد نهادینه ‌شده و توکا فولاد در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، در سال گذشته بیش از ۱۲میلیارد ریال صرف امور خیریه عام‌المنفعه و خدمات فرهنگی و اجتماعی کرده است. او افزود: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، مساعدت در زمینه چاپ و انتشار کتاب پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به درخواست نیروی انتظامی،کمک به موسسات خیریه و انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی در منطقه از جمله اقدامات شرکت در بخش مسوولیت‌های اجتماعی است.