سلیقه خرید خودرو در بازار ایران نیز در حال تغییر است و مصرف‌کنندگان روزبه‌روز بیشتر به خودروهای کراس اوور و SUV علاقه نشان می‌دهند. این در حالی است که تا ۱۰ سال پیش مخاطبان این تیپ خودرویی افراد خاص بودند و اقبال عمومی‌به خودروی سدان بیشتر بود، اما در حالی ‌که اکثر شرکت‌های خصوصی این موضوع را درک کردند و برای آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، دو خودروساز دولتی به این موضوع اهمیتی نداده و به تولید سدان و‌ هاچ‌بک ادامه می‌دهند. یکی از شرکت‌هایی که نیاز بازار را فهمیده و برای آن برنامه‌ریزی داشته است، گروه بهمن است. این خودروساز خصوصی پیش‌تر به مونتاژ و عرضه خودروهایی از این تیپ دست زد و با چند برند همکاری داشت. گروه بهمن اخیرا خودروی کراس اوور دیگنیتی را با داخلی‌سازی حدود ۲۰درصد روانه بازار کرد.

گروه بهمن خودروی دیگنیتی را با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ با توان ۱۵۰ اسب بخار به بازار عرضه کرد و به نظر می‌رسد در آینده برنامه دارد تا همین خودرو را با موتور قوی‌تری عرضه کند. این خودرو که به گیربکس CVT مجهز است، دارای امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل پایداری، سانروف و پاناروما، سنسور باد تایر، سنسور باران، شش ایربگ، دوربین عقب، دوربین فیلمبرداری جلو، ورود بدون کلید،  تنظیم برقی آینه‌های جانبی با گرمکن و چراغ جلو با تنظیم اتومات ارتفاع نور است.  این گروه خودرویی به‌تازگی اعلام کرده خودروی SUV را عرضه خواهد کرد. خودروی فیدلیتی حاصل جوینت ونچر چری با برند نیمه لوکس جتور است. بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و بر اساس شنیده‌ها، جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ‌های جلوی این کراس اور بزرگ انجام می‌دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام‌وی‌ام X۵۵ دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

بهمن فیدلیتی پرایم قرار است با سقف پانوراما، در صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی‌فرمان، نورپردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی‌تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ‌ها و… وارد بازار ایران شود.

بهمن فیدلیتی پرایم با قیمتی کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان در هفته اول تیر به بازار می‌آید. برخی منابع آگاه محدوده دقیق‌تری را برای قیمت این محصول اعلام می‌کنند و می‌گویند بهمن موتور فیدلیتی را با قیمت مصوبی در محدوده ۶۵۰ تا ۷۰۰میلیون تومان به فروش خواهد رساند. یکی از دلایل چنین قیمت‌گذاری برای فیدلیتی، نحوه فرآیند داخلی‌سازی و پروژه‌های خودکفایی برای این شاسی بلند تک دیفرانسیل ۵ و ۷ نفره است. با توجه به اینکه گروه بهمن امتیاز معنوی پلت‌فرم فیدلیتی را به دست آورده و در بخش‌هایی مانند اجزای بدنه، پیشرانه، سیستم الکتریکی، زیربندی و… پروژه‌های داخلی سازی را آغاز کرده است، بدیهی است که می‌تواند تا فیدلیتی را با قیمتی رقابتی به بازار عرضه کند. با اعلام چنین محدوده قیمتی برای محصول جدید گروه بهمن، شوک بزرگی به رقبای این خودروساز خصوصی وارد شده است. زیرا فیدلیتی پرایم از نظر ویژگی‌های فنی و کلاس ابعادی در رده محصولات فراتر از ۸۵۰میلیون تومان قرار دارد و از سویی قیمتی کمتر از رقبای کلاس پایین تر خود تجربه می‌کند. به عبارت ساده تر بهمن فیدلیتی پرایم که در رده رقابت محصولاتی چون KMC K۷، SWM G۰۵، چری تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو قرار می‌گیرد، قرار است تا با قیمت کمتر از جک S۵، ام وی ام X۵۵، چری تیگو ۵ و تیگو ۷ به بازار بیاید.