روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۰ صبح ثبت‌نام دیگنیتی آغاز و با استقبال مشتریان گروه بهمن مواجه شد. هدف گروه بهمن در ارائه خدمات فروش که در سال گذشته هم مقام اول خدمات فروش خودروهای تجاری و سواری را کسب کرد، عرضه نامحدود محصولات باکیفیت از طریق نمایندگی‌های مجاز است، اما طبق قانون باید به صورت آنلاین نسبت به فروش اقدام کند. با توجه به مشکلات مربوط به سرعت اینترنت، پرداخت آنلاین، تعداد زیاد متقاضیان و...، در برخی مواقع سبب نارضایتی افراد جامانده از ثبت‌نام می‌شود.

فرآیند ثبت‌نام دیگنیتی مطابق با قانون به صورت اینترنتی، در یک زمان خاص و پیرو آن اطلاع‌رسانی‌های مناسبی انجام شد تا همه متقاضیان در جریان زمان ثبت‌نام قرار گیرند. با وجود آنکه ظرفیت توزیع به دلیل مشکلات ناشی از واردات قطعات خودروی دیگنیتی محدود بود، اما هزاران نفر برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کردند. در اولین طرح فروش دیگنیتی ۵۷درصد از تهران، ۷درصد از فارس، ۶درصد از اصفهان، ۷درصد از خراسان رضوی و ۱۸درصد از سایر استان‌ها موفق به ثبت‌نام شدند و سرانجام فرآیند ثبت‌نام در ساعت ۱۱:۱۷ به پایان رسید.

گروه بهمن از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین، اولین طرح فروش رسمی دیگنیتی پرایم را با موعد تحویل خرداد ۱۴۰۰ با قیمت ۷۴۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان عرضه کرد. تعداد قابل توجهی از خریداران از ساعت ۱۰صبح قصد ورود به وب‌سایت فروش آنلاین محصولات بهمن موتور و ثبت‌نام دیگنیتی پرایم را داشتند که بسیاری از افراد موفق به ثبت‌نام و عده‌ای نیز به دلیل ازدحام جمعیت، با اعلام تکمیل ظرفیت در همان ساعات اولیه ثبت‌نام مواجه شدند. گروه بهمن پیرامون این موضوع در راستای مشتری‌مداری و عرضه خودرو به مصرف‌کننده واقعی پس از اتمام ثبت‌نام، از فروش دوباره دیگنیتی در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.