رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در این مراسم با بیان اینکه کانون وکلا، خانه ملت ایران است و رسالت سنگینی بر عهده دارد افزود: این کانون  پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضایی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد. وی افزود: صنعت بیمه کشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی که وجود دارد می‌تواند مهم‌ترین پشتیبان کانون وکلای دادگستری باشد.

مالکی تصریح کرد: با توجه به فلسفه وجودی بیمه که به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه‌گذاران است، طبیعتا صنعت بیمه می‌تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وکالت ایفا کند و امیدواریم این زمینه همکاری که به صورت رسمی برقرار شد، قبل از هرگونه مسائل مادی، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وکلای دادگستری باشد که با کمک بیمه رازی، همکاران ما و وکلای سراسر کشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی عمل کنند.

علی جباری، مدیر عامل شرکت بیمه رازی نیز در این مراسم تاکید کرد: صنعت بیمه از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت، اطمینان و آرامش است را تولید می‌کند.

وی افزود: شرکت بیمه رازی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این صنعت است که بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش‌های مطلوب بیمه‌ای قرار داده است.

جباری با بیان اینکه بیمه رازی توانایی ارائه انواع سرویس‌های بیمه‌ای موردنیاز تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه‌های مختلف را داراست، افزود: بیمه رازی آمادگی دارد ریسک‌ها و تهدیدهایی که فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنفی و... با آنها روبه‌رو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد.

مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد: امروز همه خوشحال هستیم که زمینه انحصاری قرارداد با یکی از نهادهای حقوقی که مرجع و محل رجوع مردم است بیمه شده و امیدواریم جامعه وکلای کشور از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه رازی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.