درنتیجه، نیاز به شارژ سریع و کارآمد نیز باید به‌ راحتی در یک وسیله نقلیه قابل‌دسترسی باشد. با توجه به استفاده فزاینده مشتریان از برنامه‌ها، سیستم‌های ناوبری و همچنین پخش موسیقی که به برق مداوم نیاز دارند، تقاضا برای داشتن منابع قابل‌ اعتماد در خودرو برای شارژ بهینه دستگاه‌ها زیاد است. با این‌ حال، اکثر سیستم‌های شارژ در وسایل نقلیه همچنان سیم‌دار یا متصل به منبع هستند. سیستم شارژ بی‌سیم خودرویی پاناسونیک قصد دارد یک روش دقیق‌تر و کارآمدتر برای شارژ باشد که در هر وسیله نقلیه بدون دردسرهای اتصال به برق از طریق سیم، در دسترس همه باشد.

نکات برجسته فناوری شارژ بی‌سیم پاناسونیک شامل موارد زیر است:

دارای فناوری تشخیص انحصاری (در نوع شارژ کویل متحرک)

همگام‌سازی می‌کند- کویل شارژ بی‌سیم در موقعیت مطلوب قرار می‌گیرد تا با کویل شارژ دستگاه همراه، هماهنگ شود و به‌سرعت شروع به شارژ بی‌سیم می‌کند. علاوه بر این، این فناوری کویل متحرک دارای قابلیت اتصال بهتر در مقایسه با سایر سیستم‌های شارژ بی‌سیم مشابه است؛ که دستگاه‌ها نیز باید دارای قابلیت شارژ بی‌سیم باشند.

دارای انتقال انرژی کارآمد - فناوری بی‌سیم پاناسونیک با فناوری شارژ ۱۵ واتی، یکی از سریع‌ترین زمان‌های شارژ را در صنعت و در بین رقبای خود یعنی سیستم‌های سیم‌دار و به ‌هم ‌پیوسته دارد.

عملکرد شارژ – شارژرهای پاناسونیک با ۱۵ وات، یکی از بالاترین نرخ شارژ در صنعت برای یک سیستم شارژ بی‌سیم را دارد.

دقت تشخیص دقیق‌تر دستگاه‌ها (فقط در نوع کویل متحرک)

هم‌ترازی هوشمند: شارژرهای پاناسونیک دارای فناوری ردیابی است که در انتظار ثبت اختراع است که در آن کویل متحرک موقعیت را برای شارژ بهینه می‌کند (فقط در نوع کویل متحرک)

مدیریت حرارتی - شارژرهای پاناسونیک دامنه روند حرارتی بهتری را در مدت‌زمان طولانی‌تر شارژ در مقایسه با سیستم‌های دیگر دارند (فقط در نوع کویل متحرک)