اصلاحات ساختاری در «سرچشمه»  با هدف کسب بازدهی بیشتر

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه عنوان کرد: در کنار این اقدام به صورت همزمان اصلاحات لازم VH در شرکت‌های فرعی برای حصول شرایط لازم برای پذیرش شرکت‌های مذکور انجام می‌شود تا با بهترین شرایط ممکن عرضه شرکت‌ها، صورت گیرد.

شمس ادامه داد: به این منظور هماهنگی‌های مورد نیاز با برخی از شرکت‌های تامین سرمایه که تجربه خوبی در ارائه خدمات مشاوره پذیرش دارند انجام شده که امیدواریم با تلاش‌های همکاران در بهترین و کمترین زمان ممکن این امر محقق شود.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه به گزارش توجیهی افزایش سرمایه تهیه ‌شده توسط شرکت توسعه و عمران کرمان که عمدتا از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها در شرکت آرین ماهتاب‌گستر صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: پس از ارائه گزارش کارشناسی شرکت مذکور، ارزش واقعی سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در شرکت آریان ماهتاب‌ گستر نیز مشخص شده و سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه تاحدود زیادی به ارزش ذاتی سهم این شرکت که با ارزش معاملاتی آن فاصله معناداری دارد، دست خواهند یافت.

به گفته وی، به همین خاطر ذکر این نکته ضروری است که حجم معاملات سهم شرکت و رشد ارزش سهام شرکت که از هفته پیش آغاز شده در ارتباط با بخشی از اصلاحات ساختاری بوده که امیدواریم با ارائه گزارش هفتگی و ماهانه، سهامداران را از آخرین وضعیت اصلاحات انجام‌شده در شرکت مطلع کنیم.

 به گفته شمس، امیدواریم مسیر جدیدی که برای شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه طراحی شده، بیشترین و بهترین بازدهی را برای سهامداران به ارمغان آورده تا آنها بتوانند با اطمینان در سهام این شرکت سرمایه‌گذاری کنند.