محمد رضوانی‌فر در دیدار با استاندار آذربایجان غربی افزود: مسوولان این استان پیگیری خوبی در خصوص سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های مختلف این استان دارند که این امر می‌تواند در ارتقای همکاری‌ها موثر باشد. وی اضافه کرد: بخش‌های کشاورزی، معدن، زنجیره پایین دست پتروشیمی ‌و دارو از جمله مهم‌ترین حوزه‌هایی هستند که می‌توان در آذربایجان غربی روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و دامپروری، معدنی و پتروشیمی ‌اظهار کرد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها احصا شده و برای جمع‌بندی نهایی به شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی ارائه می‌شود. محمدمهدی شهریاری با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان منحصر به فرد است، بیان کرد: از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استقبال کرده و برای این امر فرش قرمز پهن می‌کنیم. وی ادامه داد: با رونق سرمایه‌گذاری وضعیت اشتغال نیز بهبود می‌یابد و جوانان تحصیلکرده استان می‌توانند در واحدهای ایجاد شده مشغول به‌کار شوند. استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از اهتمام شستا برای سرمایه‌گذاری در استان گفت: تسریع در فرآیند نهایی‌شدن سرمایه‌گذاری شستا یکی از موضوعات جدی است که با توجه به اراده مدیریت این مجموعه امیدواریم این امر پیش از پایان سال جاری طبق تفاهم‌نامه‌ای عملیاتی شود. شهریاری تصریح کرد: تیمی‌ ویژه در استان برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ مقیاس از جمله شستا به مدیریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شده تا با حذف بوروکراسی‌های اداری نسبت به عملیاتی کردن روند سرمایه‌گذاری سرعت بخشند. در همین حال مدیرعامل شستا و حسین حاتمی‌عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از شرکت کلرپارس یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی تامین شستا در تبریز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و پروژه‌های در دست اجرا  قرار گرفتند.

مدیر عامل شستا با اشاره به پذیرش کلرپارس در بازار سرمایه که در اواخر سال گذشته صورت گرفت، گفت: صرفه‌جویی‌های انجام شده چند سال اخیر در شرکت‌های تابعه از جمله کلرپارس، یکی از دلایل مهم سودآوری این شرکت‌ و کاهش قیمت تمام شده بوده است. برای مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد کشور، با ایجاد شفافیت در فعالیت‌های زیرمجموعه‌های شستا تعداد کثیری از این شرکت‌ها در بورس پذیرفته شدند. رضوانی فر در ادامه افزود: کلرپارس و تعدادی از شرکت‌های هلدینگ دارویی شستا در کنار  انجام رسالت خود تولید، فروش، ایجاد تنوع و توسعه محصولات، ارتقای کیفیت و سودآوری نیز عملکرد بسیار موفقی در مهار بحران کرونا داشتند.

همچنین حسین حاتمی، ‌دبیر اول امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی ‌در جریان این بازدید گفت: کلرپارس مسوولیت اجتماعی خود را در ابتدای شیوع ویروس کرونا با تولید و توزیع و مخصوصا با ارسال رایگان به مناطق محروم کشور در کاهش شیوع و استرس و فشار روانی مردم، نقش خوبی ایفا کرد.